Hallo Beste Leden,
Het is een tijdje gelden dat ik wat op de site heb geschreven maar je kent het wel druk, druk, druk, druk.
Ben vanmorgen naar Arie van Schie gereden om mezelf maar weer eens te storten op de dashboardverlichting.
Daar aangekomen een heerlijk bakkie van zijn vrouw Marion gekregen en daarna de 250 naar binnen gereden en de hele boel maar weer los gegooid.
Arie bezit een pracht spanningzoeker en toen ik die beet pakte gin die gelijk branden:woohoo:
Gek werd ik er van om al 3 weken zonder dashboardverlichting rond te rijden.
Ben begonnen met meten bij de multistekker die achter in de klokken winkel moet en? Ja hoor stroom:ohmy:
ben naar de 230E gerend met gereedschap in mijn handen en heb de hele klokken winkel er uit gesloopt om te kijken of die het dan wel doet, en? JAAAAA:woohoo:
er is weer licht in de duisternis.
Het probleem zit 'm in de printplaat van de klok waar je de multistekker op aansluit.
Er zat maar 1 ding op die 230E moest maar als donor gaan dienen omdat die op het moment toch niet wordt gereden. Nu zit ik wel met een probleem die wijzertjes van de 230E zijn geel geworden in de loop der jaren:ohmy:
Dus samen met Arie in zijn W123 240TD in stijl naar Quartel modelbouw gereden, of zij niet wat oranje voor het geel hadden. En we hebben samen alle metertjes geverfd. Een nieuwe dimmer er op geschroefd en het is weer een verlicht binnen.
jongens ik ben weer zo blij als een kind met de lampjes en de nieuwe dimmer:silly:
Leve de Koning, Arno met oranjemetertjes uit de Hofstad(groep) <br><br>Bericht gewijzigd door: 250petrolgrun, op: 2007/02/17 20:18