Beste Leden en vrienden van de Club,
Vandaag zijn we weer naar Pijnacker geweest wat voor velen de wekelijkse Club-Sleuteldag wordt.
Ik zal weer een verslag maken wat er zich vandaag heeft afgespeeld.
Ik ben begonnen met wisselen van de goedkope olie die ik de M102 motor had gedaan na het spoelen met Oilsystem Cleaner van Wynns.
Nu heb ik er 3,750ltr Castrol Hich Milage 15/W40 en 750ml Slick 50 in gestopt toaal 4,5 ltr. Een nieuw oliefilter en het vorige van 2 weken terug was weer zwart en met rommel er tussen wat ik aantrof voor het reinigen. Zo zie je maar dat je nog een keer moet wisslen.
Ik heb ook mijn teller unit die ik op
www.ebay.de had gekocht ingebouwd en de pijltjes geverfd.
Ik had de unit nodig omdat, de plastic glasplaat was gebroken bij de oude, en de unit links met de brandstofmeter en de rest, die het dashboardverlichting aanstuurt. gelijk een nieuwe dimmer en lampjes gemonteerd. ( hij was er toch uit)
De oude dimmer heb ik aan Gijs (gapnijst) gegeven hij was nog best goed. Helaas kreeg ik zijn unit er niet uit, en wilde zijn W123 250 niet slopen dus afblijven dan maar.
Het vervangen van de Cardanolie heb ik nog even laten wachten omdat Andre (MOTORMONGOOL) de baby bruggetjes nodig had. Als de auot op de vloerstaat kan ik het cardan niet bijvullen omdat, ik net als kasper niet onder de auto pas:woohoo:
Bij de volgende foto's ver commentaar,