Hallo paasvrienden,
Vanmorgen eerst lekker buiten in het zonnetje koffie gedronken het het clubblad van de W114 W115 door gelezen, die gisteren op de mat gevallen was. Daarna heb ik mijn W115 maar eens klaar gemaakt voor morgen. We hebben nml onze lente tocht met de eerder genoemde club. Ik had ook water lekkage bij het voor en achterraam. Ik had hier gelezen dat er mensen zijn die met ML voor holle ruimte (lichtbruinig en waterachtig) onder de raamrubber spuiten. Jammer was dat mijn voorraam eerder gekit is geweest en hier heb ik het meeste werk van gehad
om het er weer tussenuit te krijgen. Daarna met behulp van een opzuignaald, welke ik op het bijgeleverde slangetje dat spul onder de rubbers gespoten! Nu maar afwachten of het helpt.
Verder heb ik alles nagekeken en olie bijgevuld, banden op spanning en nog wat met de radio zitten klooien.
Mijn 230TE heeft ook nog aandacht gekregen, ik heb een doek onder de stoelen gehangen omdat hier heel veel kleine gele korreltjes uitvallen. Ook heb ik subwoofer terug geplaatst.
dussss geen paashaas of ei gezien