Op diverse site`s praat met van 70 liter ,een forum lid vertelde me 80 ,een ander zegt 65 plus 10 reseve ??
Hoe groot is deze nu exact ?
Heb het volgende probleem ,de auto gekocht met een uiteraard bijna lege tank ,lampje ging net aan ,meter op 1/4 ,er ging toen 63 liter in
Vandaag maar weer getankd .lampje stond nu al een tijdje ( 100 km ) aan maar de meter wisselde nogal ,vermoed door de buis die er in zit ,tijdens rijden zakte deze tot nul en gisterenavond wat inhouden /sputteren ,pompstation was helaas dicht ,en thuis gehaald ,vandaag tik en lopen ,de meter stond weer op 1/4 ,toch maar getankd 69 liter ( netjes met de 1e rit /80 % stad korte ritten ) en toch 1 op 11 ruim (780 km )
had iets gelezen dat om die buis van je vlotter (tegen schommelingen )een grof vuil filter zit ,en in de buis een kleine opening
Nu vermoed ik dat de buis erg langzaam in nivo stijgd door een vuile zeef ,iets gelezen over pijpsleutel 46 enz ,maar hoe kan ik bij de t versie nu hierbij ?<br><br>Post edited by: Semrick, at: 2007/08/20 16:38