Beste Mensen,
Ik heb beide assen vervangen en die zijn voorzien van nieuwe rubber beschermhoezen.
Ik heb al vele goede adviezen mogen ontvangen van diverse deskundige van Mercedes, ik ga het volgende doen met een ex chefmonteur van een Benzdealer, ook met hem ik het probleem besproken, hij blijft het een merkwaardig verhaal vinden.
Dus met hem afgesproken dat als hij een lange rit van 150 km of meer, hij mij belt en dat we dan die rit met mijn auto gaan rijden.
Ik kan ook niet aangeven of het geluid nu links of rechts is, ik weet wel als het komt dan minder ik snelheid naar 80 of 90 km. p/u , vaak denk ik dan waarom gaat het niet stuk, dan weet ik in ieder geval waar ik het kan gaan zoeken.
Tijdens de terugreis van de pinksterrit die 130 km lang was ook 120 a 130 km. p/u gereden geen probleem gehad en zeker niets gehoord.
Bij de 114 Benz heb ik ook zoiets aan de hand gehad, dat bleek de harderubberschijf van de aandrijstang te zijn, maar dat was een heel ander geluid.
Maar alléé ik heb nog zes weken voor dat ik op vakantie wil gaan, dus ik blijf oefenen, geduld is een schone zaak.
[
color=#0000FF]Het komt een keer goed, dat kan niet uitblijven.
En jullie zijn de eerste die het horen. [/color)<br><br>Bericht gewijzigd door: benedendijker, op: 2007/06/03 00:08