@ coupe280
je hebt gelijk toen ik de reactie van trouwkoets hebt gelezen zat ik gelijk te denken zal ik nou weer een topic maken:laugh:
maar ik beloof het dat ik nu alleen maar op deze topic blijf.
nou stand van zaken over de cilinderkop.
ik heb gisteren met veel moeite de kop er opgezet. ik had inderdaad de ketting gemerkt met een stift. ook de stroomverdeler gemerkt. ik heb alles weer terug op zijn plaats gezet zoals ik DENK dat het goed is. ik had van te voren op alle slangen en kabels stuk plakband geplakt met benaamingen en waar ze bij horen.
ik had de motor eerst ook op 0(nul) gezet. ik had gehoord dat als je koppakking kapot is dat je dan beter een nieuw termostaat kan inzetten die heb ik vanmorgen besteld en enkelle klemmen om de oude klemmen te vervangen, een nieuw olie filter heb ik besteld. Morgen olie (natuurlijk geen synteisch),antiviers kopen,kleppenstellen,
radiator spoelen,vers benzine tanken(ik rij op LPG)endan hopen dat het goed is
trouwens kroonwiel vast gezet met 80 Nm en de kettingspanner met 90 Nm, kleppendeksel moet je vast zetten met 15 Nm
wordt vervolgt
mvg
desje<br><br>Bericht gewijzigd door: Desje, op: 2007/05/30 00:47