Net dit bericht ontvangen lees het evendoor en wie kan Jim de Bock helpen?
Zelf ga ik met vakantie!
Hier onder mijn antwoord en het bericht van Jim de Bock, Wie O Wie.......?
Groet, Arno
Beste Jim,
Wat een triest bericht.
Ik zal alvast dit bericht voor je posten op het forum.
Probeer nog eens je oude inlog naam en wachtwoord want we zijn gehacked geweest en de site heeft er velen malen uitgelegen.
Zelf ga ik maandag met vakantie met de W123 250 naar France Normandië.
Was je niet verzekerd zodat de verzekering die auto terughaalt? Zoals hier de ANWB dat doet?
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen!
Met vriendelijke groet,
Arno
Tel: +316-16 500 827
----- Original Message -----
From: J De Bock
To:
arno.langendam@orange.nl
Sent: Saturday, July 28, 2007 12:39 PM
Subject: dringend!!! gestrand in Italie!
Beste Arno, ik heb je emailadres geveonden op de 123 clubsite en ik hoop dat je me kan helpen.
Sinds enkele weken kan ik niet meer inloggen op het forum. Ik heb al verschillende nieuwe aanvragen gestuurd, maar zonder gevolg.
..En nu heb ik het forum echt nodig!
Ik ben namelijk met mijn W123 gestrand in Italie. Koppeling stuk, laten takelen op de autosnelweg, en mijn 200D staat nu in een triest depot in Noord-Italie (Brescia bij Milaan) waar niemand hem wilt herstellen. Nochtangs geen moeilijke klus, maar blijkbaar is er ginds bijzonder weinig interesse voor deze auto.
Mijn vriendin en ik zijn ondertussen al teruggereisd (met de bus) en hebben de auto laten staan in Italie, waar hij me elke dag € 6 aan stalling kost.
Ik dacht de auto op te halen met een autotransporter, maar de kost hiervan + kost van de herstelling maken deze operatie niet haalbaar voor mij. Ik heb de auto net enkele maanden geleden gekocht voor €2100 met nieuwe technische keuring (in Belgie is dit zoals jullie apk). Het is dus een belgische auto met eigenlijk nog redelijk wat carrosseriewerk en laswerk maar verdient absoluut om in ere hersteld te worden! Ik gebruik(te) hem als dagelijks voertuig. Zeer goeie motor, zeer goeie michelin banden, schuifdak, servo, champagne metallic lak . Bovendien beschik ik nog over een complete lakset met verharder, verdunner, 3l vernis en +/- 2.7 liter originele champagne lakverf (waarde +/- € 300 en goed voor een volledige lakjob)
Ik denk dat er niets anders op zit dan de auto met pijn in het hart aan iemand anders te laten. Er moet toch zeker iemand zijn van de club die die deze auto kan gaan halen en er mij nog een eerlijke prijs voor kan geven.
Zou jij er ajb voor kunnen zorgen dat ik snel weer kan inloggen zodat dit bericht kan gepost worden. Hartelijk bedankt!
Je kan me steeds op dit emailadres bereiken of mobiel +32 485207774
Mijn ouwe login-naam was "jim", heb vandaag nieuwe aangevraagd "jim123" maar ik krijg geen bevestigingsberichtje.
Vriendelijke groet
Jim