Ja beste W123 vrienden, het valt niet mee om soms zonder het forum te moeten leven. Maar ja als ik in de vakantie ook veel tijd an de club besteed dan, krijg ik waarschijnlijk relatie problemen en die wil ik natuurlijk voorkomen
Gisteren heb ik een keer eens helemaal geen foto's gemaakt, Gister zijn we naar een chocolade fabriek anex museum gegaan in Bayeux. Erg leuk en lekker maar wel dure chocolade. Daarna zijn we naar Caen gereden waar we het le Memoriale museum hebben bezocht. Dit museum kost je minimaal 4 uur wil je alle info tot je nemen. Dit is het mooiste museum van Normandië.
Eergister zijn we naar Ballroy gereden waar het kasteel staat van wijlen Malcom Forbes de grote kranten magnaat uit New York waar hij diverse celeberties heeft ontvangen zoals, Ronald en Nancy Reagen, Prins Charles, Elizabeth Taylor enz enz... Het Kasteel is nu nog in het bezit van zijn nazaten die het 5x per jaar bezoeken en daar dan veblijven.
Maar goed hier nog een paar foto's van Het kasteel in Blleroy wat stamt uit 1681.
<br><br>Bericht gewijzigd door: 250petrolgrun, op: 2007/08/08 10:49