door henklith » 13 aug 2007, 15:17
Hallo leden, je hebt nog vier weken om de overtollige onderdelen te verzamelen, en mee te nemen naar de onderdelendag in Utrecht.
Onderstaand nog even de algemene info over dit interessante gebeuren!!
3e ONDERDELENDAG UTRECHT/NIEUWEGEIN.
Voor de derde keer, wederom een onderdelen dag, in het midden van het land.
Ditmaal wordt de onderdelendag gehouden op Zondag 9 september 2007
Mede door het succes van vorige jaren dus in de herhaling, hopelijk kunnen er nu nog meer mensen de dag bijwonen.
Er is zoveel mogelijk rekening gehouden met schoolvakanties en beurzen.
De locatie is net als vorig jaar bij de Mc Donalds in Nieuwegein, tegen de gemeente grens met Utrecht.
De aanvangstijd is ook dit keer gesteld op 10.30 uur.
Einde rond 15.30 uur, maar vorige jaren werd het wel een half uurtje later.
Neem dus je spullen mee, of als je wat zoekt, maak wat ruimte in de kofferbak, wie weet vind je het daar.
Ik nodig ook mijn groepje Heckflosse bezitters uit en ook de bekenden uit de W123 wereld, dus er valt wellicht meer te zien dan alleen maar /8ten, moet kunnen denk.
De opzet van deze dag is dat er onderdelen verhandeld of geruild worden van de ene naar de andere particulier, dus de beroepshandelaren hou ik zo veel mogelijk op afstand.
Tenslotte nog even de route beschrijving, voor zover je nog geen “tommie” hebt.
Van de A12 afkomend afslag 18 nemen en onder aan de rotonde richting Nieuwegein industrieterrein rijden.
Je rijdt nu op de N408, de Laagravense weg, 500m verder rechts ligt de Mac!
De Mac ligt aan het begin van het industrie terrein Ravenswade, maar van de weg af is de Mac ook goed zichtbaar.
Net zoals voorgaande jaren hebben we goed weer besteld.
Maar een goed humeur is zeker net zo belangrijk, het mag best gezellig worden.
Je kan gerust je kinderen mee nemen, bij de Mac zijn ze wel wat gewend.
Vergeet ze ook niet weer mee terug te nemen, anders gaan ze ook voor de hoogste bieder weg.
Groet, Henk Lith.