Nero,
De lampjes zitten vooraan boven op het instrumenten paneel. Als je het instrumenten paneel er van achter uit drukt zal je er denk ik wel bij kunnen komen. Ik weet niet precies wat je allemaal moet doen om de lampjes te verwijderen. Weet alleen waar ze zitten en hoe je er dan bij zou moeten kunnen komen.
Aanvals taktiek:
1. Verwijder het paneel onder het dashboard.
Deze wordt door twee kwartslag schroeven op zijn plaatsgehouden. Een bij de motorkap ontgrendelingshendel en een bij de tunnel.
2. Duw het instrumenten cluster naar buiten.
Dit kan je doen door je hand achter het dashboard langs tegen het cluster aan te zetten. Wanneer je niet genoeg ruimte hebt om het cluster naar buiten te duwen kan je de tellerkabel in de motor ruimte losmaken. Deze wordt hier door middel van een clipje gefixeerd. Wanneer je dit clipje loshaald, moet je voldoende ruimte hebben.
3. Zoek de lampjes
Weet niet hoe je er bij moet komen. Zitten als het goed is aan de glaszijde boven aan. eentje links van het midden en eentje rechts van het midden.
Veel succes. Neem foto's en plaats deze in het topic. Daar heeft iedereen wat aan. Ik heb in mijn manual gekenen maar hier wordt het niet in beschreven
Groetnis fan Alex Út Lexmond (Z-H)