De passie van de Mercedes-Benz W123
Je word wakker op een mooie zondag morgen, je neemt een kop koffie en kijkt naar buiten daar staat hij dan de W123. Tijdens het koffie drinken, helemaal alleen in de huiskamer sla je in alle rust de contouren van de W123 gade, en je denkt bij je zelf zo maken ze geen auto’s meer tegenwoordig. Jij kijkt naar alle welvingen, rondingen, lijnen, vormen, chromen onderdelen en de lak weerspiegeld in de zon.
Wat is het toch mooi om deze W123 passie te hebben. Je gaat verder nadenken hoeveel leden van onze club dit ook wel eens doen, gewoon naar je W123 staren en wakker worden!
Het is voor mij een jongens droom deze W123 toen ik klein was wilde ik zo’n wagen en nu, heb ik er één! Zo zit je te genieten en je laat het verleden passeren met de W123 op het netvlies.
Ik kan me niet meer inhouden ik ben wakker en wil de motor horen, het stuur voelen de keuze hendel van de automaat in stand D zetten, en zo heel relaxed op een mooie zondagmorgen in september rondtoeren met de Mercedes-Benz W123. Het schuifdak op een kier, sigaar in het hoofd, de i-Pod via de casetterecorder van de Becker Grand Prix je favoriete muziek laten spelen.
En nu het gaspedaal zachtjes in duwen met de linkervoet en de M123 roffelt zachtjes in het vooronder de automaat doet zeer ervaren en zorgvuldig zijn werk en schakelt rustig op.
Wat een genot is het om dan zo gelukkig te zijn met je W123 heerlijk een blokje touren helemaal alleen en zo nu en dan krijg je van de weinige medeweggebruikers op zondag morgen een knikje of een duim die de passie voelen die ik met de W123 op dat moment uitstraal. Zo heb je een heel rijk en gelukkig gevoel.
Wat is het dan lekker om lid te zijn van de W123Club.nl en kan je proberen je passie te delen met meerdere leden door gewoon zo’n verhaal en beleving op het internet te plaatsen.
Mannen ik ben gelukkig.
Groet, Arno.
<br><br>Post edited by: 250petrolgrun, at: 2007/09/23 12:08