[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
FEHAC Assen (bijna) geheel verzopen : Algemene vragen over jouw auto - 2

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 25 nov 2024, 18:26

FEHAC Assen (bijna) geheel verzopen

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

Re:FEHAC Assen bijna verzopen

Berichtdoor Markparket » 30 sep 2007, 01:14

@Govert: GEWELDIGE FOTO'S!!!!

Als ik ooit weer ga trouwen, bel ik jou!!

@Arno:

Arno....er waren DRIE citrofielen!!! Ikke was er ook nog.....enneh......
Volgens mij ging je geheel VRIJWILLIG de Citroen tent in...ik kan me vergissen, maar volgens mij was je helemaal kien om daar in te gaan!!!
Tja....ware aard en verlangens verlogenen zich niet.
En op de terugweg natuurlijk pech met je 250, en wie redde je? Jawel: een Wegenwacht met een 2CV!!! En Henk natuurlijk met zijn Citroen ervaring!

Alle gekheid op een stokje:

Ik heb een GEWELDIGE dag gehad, ondanks het k..weer, leuk jullie eens in levende lijve te hebben ontmoet!

Enneh: Arno: bij deze ben je uitgenodigd om samen met mij en mijn Deuche het 60 jarig eendenfeest in 2008 mee te vieren!

En wie er verder mee wil natuurlijk!

Overigens.......

Heb je je nu echt bekeerd tot het Citroenen geloof Arno???????

Mooi hoor, die double chevron!!!

Groet en welterusten aan iedereen!

Mark
Markparket

Berichtdoor Rob Holewijn » 30 sep 2007, 09:27

Ik krijg net telefoon dat de hele tent onderste boven ligt en dat ik laarsen mee moet nemen,
Nou dat kan er ook wel bij.
Wordt vervolg.
Rob Holewijn

Berichtdoor Citrobenz » 30 sep 2007, 11:51

Niet fijn Rob!

Hoop dat je geen schade hebt want ik zag dat je de coupe binnen had staan, hou mijn hart vast.

Zoals het momenteel hier lijkt is het vandaag toch wat beter weer dan gisteren, maakt het misschien nog wat goed.

Groet
Henk
Groet,
Henk
Citrobenz
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 220D
Bouwjaar: 1976
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Toontje » 30 sep 2007, 14:03

hoi hoi
tja ik was er niet anders wel mooi weer gehad
ergens is arno wel een slim man alhoewel ik wel vind dat die vaak van merk veranderd maar dat terzijden vind wel dat die een mooie naam voor de zoon heeft

Hier zal ik ook even mijn verhaal uit den doeke doen!

Aller eerst met mijn zoon Toon 6 en Dochter Elise 4 vroeg uit de veren 5:30 uur om het hele spul op tijd in de wagen te krijgen, om vervolgens Govert op de A12 bij tankstation Shell Bijlefeld ter hoogte van de Meern te ontmoeten!

kan ook zijn dat de naam van een vrouws persoon afkomt maar toch een mooie naam
groetjes toontje
groep rotterdam
Ps als die net zo braaf is als ik op die leeftijd heb je er veel plezier aan :(grijns<br><br>Post edited by: toontje, at: 2007/09/30 14:05
groetjes toontje

www.hetvoorportaal.com
Toontje
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Type wagen: 300TDT
Bouwjaar: 1985
Automaat: Ja

Berichtdoor Rob Holewijn » 30 sep 2007, 14:40

WE ZIJN WEER THUIS.
Het was één grote puinhoop. De tent was van zijn plaats gewaaid. Die kon niet met haringen in de grond, en dat mocht trouwens ook niet.
Onze mooi beursstand is naar de filisteinen even als het koffiezet app. de generator, en van de buizen van de tent zijn er een aantal krom.
De coupé heeft voor zo ver we hebben kunnen zien nouwelijks schade opgelopen.
We hebben een aantal gesprekken gevooerd met de FEHAC en ik hou goede moed dat het met de schade goed komt.
Ik zal straks de foto's op de site www.holewijn.spaces.live.com zetten dan kunnen jullie de chaos aanschouwen.
Mijn vrouw Harma liep op een gegeven moment in haar onderbroek de boel af te breken zoveel water stond er om de gehele tent heen.
Rob Holewijn

Berichtdoor Rob Holewijn » 30 sep 2007, 14:52

De meeste foto's zijn een beetje wazig, maar dat gebeurt er als je een ander met je nikon laat spelen
Rob Holewijn

Berichtdoor 250petrolgrun » 30 sep 2007, 15:21

Beste Rob,

Wat Kl..te,..... Man man man het heeft je niet meegezeten! En zo'n espressomachine kost al gauw €500,- tent €225,- /8 coupé schade ??? Al je dokumentatie, standouw enz enz toch al gauw zo'n €2500,- euro schad ik.

Wij hebben het niet eens in de clubkas!

Je was zo gast vrij, ik heb echt met je te doen.
Laat even weten hoe het afloopt met de verzekering en de FEHAC!

Sterkte, Arno
250petrolgrun

Re:FEHAC Assen (bijna) geheel verzopen

Berichtdoor Martin123T » 30 sep 2007, 15:23

Dat is verschrikkelijk balen, Rob. Heel veel sterkte met het afwikkelen van de schade. Wij wonen vlak bij het circuit, onze regenmeter is overstroomd. Wij hebben het dan ook niet aangedurfd om langs te komen.
Martin123T

Berichtdoor Rob Holewijn » 30 sep 2007, 15:23

Arno,
WE spreken elkaar met de oldtimerdag meeting 123 forumclub in Emmen.
Heb je de foto's gezien ze staan er al op.
Rob Holewijn

Berichtdoor 250petrolgrun » 30 sep 2007, 15:36

Ja Rob, ik heb alles gezien......!

Het is triest, diep triest.

Tot dan in Emmen, Arno
250petrolgrun

Berichtdoor Pietje » 30 sep 2007, 18:08

Wat een ellende zeg!
Ik hoop dat het goed komt en dat de Fehac een beetje toeschietelijk is.
Ze zullen wel heel wat claims tegemoet kunnen zien denk ik, aangezien er ongetwijfeld meer clubs schade hebben opgelopen.
Ben benieuwd hoe ze het de volgende keer gaan oppakken.
Pietje

Berichtdoor Janbenz » 30 sep 2007, 18:59

Hoi Rob,

Ik heb de foto's gezien. Hier wordt je niet vrolijk van. Ik hoop, dat het allemaal weer goed komt met de schade.

Groeten,

Janbenz
Janbenz

Berichtdoor 2m1300TDT » 30 sep 2007, 20:03

wat een narigheid na een leuk begin,
hoop dat alles goed komt
2m1300TDT

Berichtdoor Rob Holewijn » 30 sep 2007, 20:06

Het is natuurlijk niet zozeer de schuld van de FEHAC, maar van de TT organisatie.
Die hadden vanmorgen vroeg toen ze het al wisten DIRECT aktie moeten ondernemen. En dat duurde allemaal veel te lang. De TT organisatie moet geweten hebben dat het daar een puinhoop werdt met regen, maar ze zaten te lullen dat ze het nog nooit zo erg gezien hadden in 30 jaar. Net of het voor dien niet zo lang of erg geregend had. Zelfs dit jaar nog verscheidenen keren. En net of dat terrein er 30 jaar geleden ook al lag.
Maar weet je wat ik nog het ergste vind>>>>>>>>>>> dat er niemand van de FEHAC of TT kwam om ons te helpen!!!!!!!!!!!!!!!
Rob Holewijn

Berichtdoor Lode » 30 sep 2007, 21:34

Wat een trieste aanblik die foto's Rob. Ik vind het echt heel erg jammer dat het zo gelopen is. Had toch een geweldig weekend moeten worden? Ik hoop echt dat de schade niet te groot is en dat het allemaal goed geregeld wordt.
gr. Lode
Lode

Berichtdoor Bogent » 30 sep 2007, 22:18

Niet echt leuk meer als je de beelden ziet.
Bogent

Berichtdoor Jasser » 30 sep 2007, 23:01

Rob, ik ben zelf niet geweest, maar vindt het zeer jammer voor je.

Hoop dat je er niet een al te lang een kater aan overhoudt, en als je ergens
hulp bij nodig hebt met repareren of herstellen van bepaalde zaken, wil ik best helpen
met dat wat ik kan en ik denk dat er wel meer leden zijn die er zo over denken.
Ik vindt het top dat je de leden allemaal zo opgevangen hebt met het slechte weer.
Ben geregeld in Emmen wegens mijn zwager die daar woont, als het een keer lukt kom ik wel eens neuzen bij je. Succes met de verdere afloop van de zaken met fehac.

Mvg

Michael Twente Tukkerland

PS Kom eens neuzen bij de hobbyclub alsd ik daar ben, ben er geregld met mijn Benz, voor controles en onderhoud.

Jasser

Berichtdoor Topasbrauner » 01 okt 2007, 15:13

Was idd erg triest einde voor de 114 club. Wat ik zag toen ik om een uur of tien aan kwam was echt niet te beschrijven. De trailer van de MBVC zag ik het eerst helemaal in het water staan en dacht nog, oh jee wij staan er toch naast? En ja hoor, de hele zooi blank en kapot. Toen we de generator oppakten stroomde er water uit de uit- en inlaat. etc etc. Jammer van zo'n vroeg einde want het evenement was fantastisch.
Nadat we persoonlijk van de organisator beloofd hebben gekregen dat alle ellende financieel gecompenseerd wordt, zag ik het wel zitten om eens te proberen van de rest van de dag te gaan genieten. En daar zorgde het aanbod aan race- toer- en GT wagens wel voor! De geur van raceolie, rubber en benzine zit nog steeds in m'n haar, magnifiek om dat eens meegemaakt te hebben. En ze rijden als beesten hoor! Flink driftend door de GT bocht vlak voor het rechte stuk! Aan het eind van de races waren er genoeg wagens met verse schade te bewonderen, zo fanatiek! Je liep gewoon tussen de wagens door die net uit de race kwamen. Wat je dan ruikt is met geen pen te beschrijven.

Ik vond het initiatief van de Fehac erg goed en best geslaagd. Tenslotte kiest niemand dit weer uit en dat heeft toch best een smet geworpen op het programma.
Alleen volgende keer gewoon snel actie als iets begint onder te lopen, heer vreemd dat al in de avond actie is verzocht door de chauffeur van de MBVC truck en er pas na lang aandringen de volgende middag gepompt wordt.

Gr Job
Topasbrauner

Berichtdoor Toontje » 01 okt 2007, 15:21

hoi hoi
erg jammer zonde
gretjes toontje
groetjes toontje

www.hetvoorportaal.com
Toontje
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Type wagen: 300TDT
Bouwjaar: 1985
Automaat: Ja

Berichtdoor benedendijker » 01 okt 2007, 18:46

Hallo Rob
Het is inderdaad een trieste bedoeling geweest ik en vele met mij hadden hier al een tijdje naar uitgekeken, wat een fantastisch leuk weekend had moeten werd een grote regenbui.
Tiny mijn vrouw en ik zijn om drie uur terug naar Gasselte gereden, we wilden ons in het hotel "Grotenend" lekker warmen helaas was daar de kachel niet aan het duurde meer dan twee uur voor we een beetje warm waren geworden zeiknat waren we geworden.Uiteindelijk zijn we maar vroeg gaan eten bij de Wiemel, het eerste uur niet bij de open haard weg te slaan en ook nog lekker gegetenWe zijn zaterdag vanaf 08.00 uur niet meer onder paraplu uit geweest, gelukkig konden wij zo nu en dan eens in een tent schuilen bij mensen zoals jij, onze hartelijke dank hiervoor.
En verder hoop ik dat jij je schade bij wie dan ook kan claimen.
benedendijker

VorigeVolgende

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto