door pietersteinfort » 30 okt 2007, 21:21
Daar heb ik ook aan gedacht, maar het rare is hij loopt wel goed stationair. Alleen als je het gas intrapt reageert hij amper, of slaat af. Wel begint hij op toeren te komen als je handmatig de vlinderklep bedient en de luchtweger indrukt.
Welk kan ik de valse lucht controleren door er een vacuummeter op het
vacuumsysteem te zetten.
Ik snap echter niet precies hoe de injectie werkt.
Als ik injectors in de ruimte laat spuiten, sproeien ze mooi, dit zullen ze in de inlaat ook doen omdat hier een vacuum is.
Maar klopt het dat ze door blijven spuiten zodra de druk van de benzinepomp weg is gevallen ?
Wordt de hoeveelheid brandstof die ingespoten wordt bepaald door de stand van de luchtmeter ?
Zelf heb ik het gevoel dat er niet voldoende brandstof (of teveel lucht natuurlijk) krijgt, loopt stationair loopt hij snel warm, ik heb helaas geen Co-meter.
Ik ga eerst het vacuum wel testen, en probeer met een "bloemenspuit" het eventuele teveel aan lucht met brandstof te compenseren door het voor de luchtweger in te spuiten.
Ik ga weer naar de garage !!
Je hoort van me,
Pieter