Hoihoi,
ik zal mijzelf ook even voorstellen hier. Ik lees al een paar weekjes mee op dit forum. Ben NOG niet in het bezit van een Benz.... maar t zit er zeker wel een keer aan te komen. Ik lees dit forum om wat op te steken uit alle verhalen en tips.
naam: Harmen
leeftijd: 28
werk: sportdocent
werkplaats: Doetinchem
rijdt nu: Nissan Sunny uit 1989 met 120.000km
fan van: sport(volleybal) en Mercedes klassieker
ben net een paar jaartjes aan het werk, heb een huis onder de kont, maar nog niet mijn geliefde auto in het bezit... heb er nu wel wat geld voor dus het kijken naar een potentiele W123 is begonnen!
Eigenlijk ben ik een beetje op zoek naar antwoorden op de volgende vragen, waarschijnlijk zijn er een aantal behoorlijk standaard, maar ik probeer alles rustig op zijn tijd in me op te slaan om vervolgens met de verkregen informatie langzamerhand op autojacht te kunnen gaan.
wat ik me afvraag is waar ik nou eigenlijk naar moet zoeken als ik op internet aan het struinen ben naar een W123. Ik vind het een prachtige auto, ik wil er dagelijks 40km mee gaan rijden en niet veel onderhoud aan willen moeten doen. Ik wil de auto eerst leren kennen, daarna kan ik ooit nog wel eens een projectje erbij kopen....
wat zijn de goede plekken om een Benz te zoeken, welke prijs categorie moet ik aan denken, is er een manier om bijna zeker te weten dat je geen kat in de zak koopt en zonder de hele auto binnenste buiten te keren....
Ben al een paar keer wezen kijken bij www.topklassiekers.nl in doetinchem, ik werk daar en kan zo ff langs rijden. En echt wat een gave auto's die W123!!!!
we zien elkaar wel op dit forum!!!