door JantjeV8 » 22 nov 2007, 16:03
Ik heb het al eens eerder zo tegen iemand gezegd:
Ik maak er geen romantisch verhaal van, de auto is zoals ie is. Ik vertel daar mijn ervaring in die ik met die auto heb.
Helaas heb ik geen blauwe jurk aan (echt niet!!!) en kom ik niet uit Tiel, ik kan niet in de toekomst kijken.
Ik haal zelf auto's (bij voorkeur) uit Duitsland, haal ze op, maak ze in orde en rij daar eerst een poos zelf mee. Is er iets mee loos dan wordt dat opgelost.
Ik rij voor mijn werk met m'n eigen W123's het hele land door, en geen moderne van de zaak, met zo'n auto heb je bij klanten direct een gespreksonderwerp en het is mooi als daar een Benz flink bij staat te blinken en er complimenten voor gegeven worden, je moet niet met rommel bij klanten en opdrachtgevers aankomen.
Ik ben geen bedrijf, en kan dus geen garantie verstrekken, de prijs is navenant. Wel mag iemand altijd bij mij terugkomen, problemen zijn om op te lossen, vaak in de 'voor een kratje bier en een fles ketel 1' sfeer.
Ik geef een auto ook niet voor niks weg, ik probeer minimaal 'kiet' te komen, iets er aan overhouden is altijd meegenomen. Daar kan ik dan weer gereedschap of iets van kopen, dat houdt de hobby in stand.
Wie mij dat verwijt, prima, geen probleem, dan gewoon geen auto van mij kopen, ook voor mij moet het liefhebberij blijven.