Hallo,
Op dit moment heb ik nog niet het genoegen een Mercedes te bezitten. Sinds kort ben ik opzoek naar een W123 T serie. De wagen heeft me al vanaf de introductie kunnen bekoren en de lift die ik eind jaren 80 kreeg van een stevig doorrijdende 300TDT bestuurder is me tot vandaag toe bijgebleven.
Ondanks dat is mijn autoleven heel anders gelopen en heb ik nooit een T voor mijn deur gehad. Daar gaat nu dus verandering in komen. Oude liefde roest niet zal ik maar zeggen.
Mijn besluit is genomen, voor dagelijks gebruik ga ik een T aanschaffen (goede staat, ik denk aan een 8K). Ik ben er niet uit of dat een benzine of diesel moet worden. Mijn voorkeur gaat wel uit naar een 230TE, het liefst met een 5-bak. Maar een 240TD en zeker een 300TD zou mij gelukkig kunnen maken.
De laatste 2 weken ben ik regelmatig bezoeker van de w123club site, een geweldige en zeer bruikbare site die mijn besluit sterk heeft bevestigd. Daarvoor dank.
Goed, wellicht vernemen jullie binnenkort weer wat van mij maar dan met foto compleet met mijn droom Benz.
Vriendelijke groeten,
Pieter