Ik heb zo'n soort topic al eerder gehad en heb toen allerlei suggesties gehad. Inmiddels heb ik er motorisch al veel gedaan, maar mijn motor draait koud gewoon te langzaam. Nu heb ik dus gehoord dat het de warmloopregelaar kan zijn en dit is een bi-metaal wat ik ergens achter onder mijn luchtfilter kan vinden, maar ik hoorde ook weer dat het een ander ding kan zijn wat ik op de foto aangeef.
Ter informatie voordat er goed bedoelde suggesties komen, maar wat dus allemaal al gebeurd is:
-Hij heeft een complete grote beurt gehad.
-Ontstekig staat goed afgesteld.
-CO is vandaag nog een keer afgesteld.
-Door andere probleempjes gekeken of er ergens iets lekt, gescheurd is of los hangt, maar optisch lijkt ook alles in orde.
Volgens de Mercedes loopt de auto zeer netjes en slaat hij ook niet over. Ook start de wagen goed. Koud met half gas start hij vlot en warm zonder gas meteen. Alleen koud draait hij tegen het afslaan aan en naarmate hij warmer wordt loopt hij sneller. Bij de 60 graden loopt hij ongeveer wel op een goed stationair toerental.
Mijn vraag is nu of dit de warmloopregelaar is of de andere dingen die ik op de foto aangeef? Of misschien nog iets anders wat mijn stationair toerental of mengsel regelt?