door Topasbrauner » 28 feb 2008, 13:33
Hallo!
Ik had hier een leuk verhaal staan, maar nu is het weg doordat ik niet ingelogd bleek. Hier is de verkorte versie:
Ik samen met vriend naar die T gekeken, Veencars was leeg, niemand te bekennen, boven niet, buiten niet, telefoon niet opgenomen, etc. Jammer. T bekeken en slecht bevonden, plaatjes OPgelast her en der. Doorgerotte wielrand rechtsachter daar waar ie aansluit op de dorpel. Weggegaan en vriend geadviseerd Veencars 1000 ofzo te bieden. Hij zal Veencars gemaild hebben met een iets hoger bod. Ik was het dus niet, beetje verwarring idd, maar wilde het verhaal simpel houden naar Hanco.
Maar in ieder geval, Ikkeweer, Glen en alle anderen, is mijn antwoord op Hanco's vraag wie die T kent, heel simpel. Namelijk hoe ik die wagen zie op het moment dat ik daar was. Als dat niet zo is, is die wagen nadat ik daar liep gerestaureerd. Want gerestaureerd was ie niet toen ik er was en daarmee is het antwoord helder. En zoals Semrick al zei is het niet de eerste 115/123 die ik bekeken heb en gekocht heb.
Hierbij vind ik het vervelend voor mensen die zich tegen zere benen aangeschopt voelen, maar dat is als verkoper dan maar niet naders. Ik geef een visie op een wagen en niet op iemand van Veencars of het bedrijf. Dat krijg je nu eenmaal op een forum waar W123 fanatici samenkomen en praten over alles wat met die dingen te maken heeft, maar met name over alles wat er te koop staat!
Voel u dus niet zo aangevallen Glen en Ikkeweer, ik schrijf op wat ik zie, niet over personen of organisaties, maar puur een voorwerp dat te koop staat.
Gelukkig is de nieuwe eigenaar er blij mee en gelukkig heeft ie niet de hoofdprijs betaald zoals we die weleens voorbij zien komen in de W123(T) handel.
Met vriendelijke groet,
Job