door Greccehus1 » 13 maart 2008, 18:37
Ben het met je eens Martinovich: zo'n sedan ziet er (jaah, de andere modellen ook) gewoon statig uit. Er de ziel uittrappen als met een doodgewoon Golfje -daarmee wil ik trouwens weer niemand op de tenen trappen:)- staat gewoon niet. En dan zo af en toe even laten zien dat die 'ouwe' behoorlijk mee kan komen, dat is dan voor jou een tractatie, en voor de medeweggebruiker en verrassing. Ik rijd mijn Benz niet iedere dag meer, dat ging gewoon te duur worden met het verbruik, en file rijden kun je ook in een Clio. Als ik dan een 'medebenz' zie rijden groet ook, of steek mijn duim op. Dat deed ik laatst overigens tegen een kerel met een prachtige (!!! blauw, geen opsmuk, maar alsof 'ie zo uit het doosje kwam) W126, en volgens mij begreep hij mijn gebaar in eerste instantie niet, of zag het aan voor een ander type begroeting, want hij kwam vol gas achter me aan, en vervolgens naast me rijden met zo'n blik van 'wat moet je?' Ik liet nog eens duidelijk de 'toppie-duim' zien, en toen kon hij lachen. Phew! Die rijd je er met een Cliootje niet uit. Trouwens, als je dan weer eens achter dat grote stuurwiel kruipt en de oprit van de snelweg betreedt met je 6-in-lijn, dan voel je de wil van die Benz om daarginds te zijn wel. Prachtig! Dus gassen om schoon te branden, hè?...