Beste W123 fans!
Aan jullie even een vraag voor een leuk doel. Ik ben al sinds een paar maanden met een nieuw site idee bezig. Het heeft niet iets direkt met de W123Club.nl site te maken maar jullie gaan er hopelijk wel veel plezier aan beleven!
Het gaat om een site waar je straks online een album aan kan maken voor je auto('s). Op het moment zijn we al heel ver maar nu zoek ik een groep mensen die mij willen helpen om de eerste versie zo gebruiksvriendelijk te maken als het maar kan. Dus iedereen, ook de mensen die totaal niet handig zijn met de grotere websites, want zij moeten hun weg ook kunnen vinden.
Ik kan nog niet uitwijden over een datum maar erg lang zal het niet meer duren.
Zodra de site online gaat hoort de W123Club het al eerste, aan jullie dan de taak om de site vol te gooien met W123's!
Wat zoek ik nu?
Ik zoek mensen die mij willen helpen door voorbeelden te bekijken en hun mening te geven. Mensen die tips hebben over wat ze graag -wel- en -niet- willen zien. Als je mij hierbij wilt helpen, al is het maar om slechts een keertje een mening te geven over een voorbeeld plaatje van hoe het eruit komt te zien, dan ben ik al zeer tevreden. Mijn filosofie is : Het is -voor- de gebruikers dus ik laat me graag leiden -door- de gebruikers.
Stuur maar even een emailtje op blurgen@gmail.com of voeg me toe op msn op blurg@gluipzak.nl en dan stuur ik je wat informatie toe.
Bedankt en uiteraard weer de welbekende W123 groet,
Jurgen