Ik kwam tot de ontdekking dat de koplamphoogte verstelling helemaal niet op mijn vacuum systeem is aangesloten.
Bij het knopje zijn de slangetjes goed aangesloten (zie eerste foto)
Deze 2 slangetje heb ik gevolgd en eentje komt op een soort nippel. (zie tweede foto)
Er komt nog een 2de slangetje op diezelfde nippel, als ik die volg, komt die uit op 2 bolletjes aan de bestuurderszijde, bolletjes zijn niet te zien, maar ik weet dat ze daar horen te zitten. (zie foto 3)
Het andere slangetje die vanaf het knopje komt gaat rechtstreek naar de linker koplamp.
De nippel echter, heeft nog een aansluiting aan de onderzijde, maar daar zit geen slangetje aan.
Ik vermoed dat deze juist op het systeem moet zijn aangesloten, maar er is op de centraal slang (naar de hoofdremcilinder) geen ruimte om die aan te sluiten.
De enige losse slang die ik heb, (foto 4 en 5) is een zwart slangetje welke onderaan aan het blok zit, ik wijs de oorsprong aan op foto 5.
Ik heb nu de volgende vragen:
1. Moet dat zwarte slangetje op het nippeltje van foto 2 ?
2. zijn die bolletjes belangrijk voor het hele vacuĆ¼msysteem en zo ja, kan het zijn dat de automaat daarom niet schakelt zoals het hoort ?
Wie o wie weet de antwoorden ??
Foto 1
Foto 2
Foto 3
Foto 4
Foto 5