[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
CD speler in de W123 : Interieur - 2

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 22 nov 2024, 18:00

CD speler in de W123

Alles omtrent het interieur (zoals bediening, bekleding, montage)

Re:CD speler in de W123

Berichtdoor aernout » 01 mei 2008, 18:31

jongens jongens wat moeilijk allemaal!

je kunt van de binnenzijde uit met een beetje ondersteboven liggen in je auto, nadat je de beschermkap onder het stuur hebt verwijderd, gewoon een draadje met een ring-amp bij je zekering kast schroeven.

Ik heb zo mijn cruise control van spanning voorzien, zok een zekering uit die niet te veel aangesloten heeft en van voldoende cappaciteit is. En sluit natuurlijk wel aan de gezekerde kant aan!

it's so simple!
aernout

Berichtdoor Quint250 » 01 mei 2008, 19:07

Ik heb de constante stroom bij de alarm schakelaar vandaan gehaald.
Dat is simpeler dan ondersteboven onder je stuur te liggen.
Quint250

Berichtdoor Quint250 » 01 mei 2008, 19:08

Ik heb de constante stroom bij de alarm schakelaar vandaan gehaald.
Dat is simpeler dan ondersteboven onder je stuur te liggen.
Quint250

Berichtdoor aernout » 01 mei 2008, 19:14

dat is zeker waar, maar ik krijg daar van die stekkerdoos aan stekkerdoos aan stekkerdoos ideeen bij zoals sommige mensen de stroomvoorziening van een hele straat regelen.
persoonlijk prefereer ik een "correcte"aansluiting zoals het hoort.
Maar het is zeker een oplossing die technisch goed zal werken.
aernout

Berichtdoor Leafhabber » 05 mei 2008, 22:19

Hans,
ik weet niet of je er nog mee bezig bent, maaar je klok heeft natuurlijk een constante plus.

Groet, Alex
Leafhabber

Berichtdoor MB280E » 24 mei 2008, 23:40

Voor de radio: constante plus van zekering 2, geschakelde plus van zekering 4. (bij mijn 280E) Is makkelijk te doen als je de beschermkap onder het stuur loshaald. En een volt-meter helpt ook.
In mijn 280E zit een orginele Becker en deze zat op de constante 12V. Dit vond ik vervelend en heb hem dan maar veranderd naar de geschakelde 12V.
natuurlijk wel de batterij loshalen anders heb je vuurwerk.
Heeft er iemand een idee hoe dit werkt? "MP3 mini-jack verbinding aan de DIN aansluiting van de Becker"<br><br>Post edited by: MB280E, at: 2008/05/24 23:42
280E 1982 5-bak verbruik 1/8 viewtopic.php?f=10&t=8038&start=0
560SL 1985 automaat verbruik 1/... viewtopic.php?f=10&t=12374&start=0
MB280E
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 280E
Bouwjaar: 1982
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor AdriaanVogelzang » 30 mei 2008, 22:52

Is het geen idee om een wisselaartje in te bouwen? en dan in de kofferbak? dat heb ik ook gedaan. ik was eerst van plan om ook een radio met cdspeler in het dashboard in te bouwen, maar bij nader inzien toch maar niet gedaan omdat je ten eerste je halve kastje moet mollen (gaten boren) en ten tweede er geen ruimte meer in overhoudt. Ik heb uiteindelijk de originele radio er uit gehaald en een constructie gemaakt dat ik de nieuwe er zo uit kan halen en de oude originele kan terugplaatsen.

adriaan
AdriaanVogelzang

Vorige

Keer terug naar Interieur