Hoi allemaal.
Mijn W123 is weg en ik ben weer mercedesloos. Voor sommige onbegrijpelijk, maar ik rij nu weer een Opel Vectra 1.6-16V en dat is zeker geen Mercedes, ik weet het.
Waarom? Ik heb voor een oldtimer niet genoeg tijd, plaats en kennis om het te onderhouden en ook weer helemaal goed te krijgen en na 7 maanden in mijn 230E bleven er gewoon zaken liggen waaraan ik me stoorde. Natuurlijk mis ik de ruimte, de luxe, het zweverige rijden, de krachtige motor, de leuke blikken en complimenten. Toch ben ik maar weer terug gegaan naar een oude bekende, de Vectra. Geen last van een gescheurd spruitstuk, stuurspeling, kromme remschijven, het 1:7-geslurp en wat andere dingen. Daarbij is het ook weer zomer en ben ik weer vaker op mijn motor weg.
Ik wel wel alle clubleden bedanken die me ooit hebben bij gestaan met goede adviezen en ik heb hier ook veel geleerd. Ook heb ik hier achter mijn scherm genoeg lol gezien en gemaakt, wat niet altijd in goede aarde viel. En wat moet je nog meer schrijven? Ik vond het een hele leuke ervaring, een hele leuke club, een hele fijne wagen, maar ik heb geen W123 meer en of die er ooit nog een komt is de vraag? Mercedes blijft wel een favoriete auto van me, dus misschien dat ik ooit nog met een andere ster ga rijden.