@ Alex240diesel:
Gaatje boren? Ik hoor dat in de loop van de tijd de gaatjes vanzelf komen bij Opels, dus wacht ik nog even met boren. Vandaag voor het eerst getankt en nog een gaatje bemerkt in de retourleiding van mijn benzinetank, maar het is weer droog. Morgen even een ander slangetje er op.
En opels zijn er in soorten en ik heb er enkele gehad, maar niet echt problemen gehad. Ik heb een Ascona-B, een Manta-B, twee Kadett's-D, een Calibra, een Vectra en nu weer een Vectra. 1 Kadettje was een rotwagen en bij de Calibra is het motormanagement kapot gegaan, maar stond onlangs nog op Marktplaats dus rijdt nog. Verder eigenlijk geen problemen, maar deze Opels zijn niet te vergelijken met een Benz. Maar met alle twee kun je stukken krijgen.
@Hans230ce:
Je kan je wagen noemen wat je wilt, maar een Vectra wordt geen Benz, al roep je het nog zo hard. Afgezien van wat benzinelucht is het toch wel een prettige wagen. Hij loopt echt lekker soepel, strak, regelmatig en mooi al merk je goed dat hij wat kilo's lichter is.
@Goofy.S:
Jij heb toch ook dat englisch red? Ik noem het altijd oranje.
Ik kan natuurlijk lid blijven, maar ik kon nogal wat uurtjes op de site hangen en als ik nu overal lid van word wat ik leuk of interessant vind, dan heb ik een dagtaak.
En wat betreft dat geloof, ik heb geen enkel geloof. Wat ik zie geloof ik. Ik heb ook 3 Volvo's gereden, fijne wagens. Een Mitsubishi, 3 Fiat's, 2 Daihatsu's, een Suzuki, 3 Alfa's, een Audi 80, een renault clio, een Ford en weet ik wat nog meer. Kwestie van geluk als hij het blijft doen? Ik kan lang zoeken en dubben over een wagen, maar meestal kies ik wel een goede. En pas als ik hem poets en alle lijnen zie en voel, dan kan ik de meeste auto's best wel bewonderen. Als hij dan nog fijn rijdt en hij heeft een persoonlijk tintje, dan kan ik best tevreden zijn.
Maar oude mensjes steken hun duim niet meer op als ik nu langs rij. Misschien dat ik nu Opelbimbootjes aantrek? Moet ik wel mijn ramen blinderen met mijn halfgrijze kop, haha.