Ik werd gistermorgen door de poltie in Arnhem gebeld:
heeft u deze auto met dat kenteken?
ja
staat de auto in de sloetstraat?
ja, mijn vrouw heeft hem, wat is er gebeurd?
afgelopen maandag is er met deze auto tegen een andere auto aangereden er is een getuige!
ik kom er aan (met de eend).
Zat er inderdaad een kras op onze Benz en op de andere auto op dezelfde hoogte, ik dacht nog even ik wordt belazerd; hij heeft hetzelf gedaan en draait de boel om, maar ozze witte stond met de kras naar trottoirzijde.
Die andere auto heeft metallic lak en dat spuiten moet meestal over de hele zijde, dat is duur. De kras aan onze kant gaat over 3 panelen, 2 deuren en 1 achterscherm, misschien weg te poetsen op de deuren niet op het scherm.
Op zo'n moment ben je blij met die duurdere allrisk verzekering en taxatierapport.
Of we al niet genoeg aan de kop hadden een zware verbouwing een doodzieke 20 jaar oude kat...
gelukkig deed de eigenaar van de corsa niet moeilijk, aanvaarde mijn excuses, en gaf koffie toe.
De sloetstraat staat bijna altijd vol met dubbelgeparkeerde auto's, daarom neemt mieke ook liever de eend, maar het was ikke die het heeft gedaan en niet heeft gemerkt.... blush, blush <br><br>Post edited by: 2m1300tdt, at: 2008/06/14 17:00