Ik ben vergeten geregeld foto's te nemen. Daarom krijg je een hele snelle afrondende fase.
Ik ben met de kamper naar de keuring geweest toen hij registratie klaar was. Toen zag hij er van binnen zo uit.
Dit hield in: De camper zou een zo licht mogelijke registratie krijgen, na wegen woog hij nog maar 2,8 ton
Wat zat er dan in. Zoals te zien is op de foto's zat er 1 keukenblokje in (achterin) en een bed/zit-hoek. De plaat in de cabine zat er bij keuring nog niet in. Deze heb ik na de keuring pas geplaatst.
Na de keuring heb ik 2 weken gewerkt om hem campeer klaar te maken. hij is dus nog niet af
maar dat is nu iets voor de avonduurtjes en het zijn de kleine dingetjes.
De foto's zoals hij nu is.
Onder het kastje zie je een gat. Hier moet nog een klapje voor komen. klapje heb ik al klaar. Verder staat er aan de bijrijderskant een hogekast van ongeveer 40 bij 40 cm. Deze is daar geplaatst om de lelijke hoek in het plafond achteraan weg te werken. Dus zoweel functioneel als praktisch.
Zoals je kan zien het keukenblokje. bestaande uit een 3-pits gasstel en een werkhoekje en een wasbakje.
Tja, we moeten kunnen slapen. Hier het bed wat tevens omgebouwd kan worden tot zithoek. Je ziet de tafel uitsteken en dat klopt die is 120 terwijl de banken 110 zijn. De rede is dat er een bed van 140 breed moet komen en ik zal hiervoor nog klapjes maken die aan de zijkant van de kisten komen te hangen. Verder zal er een plaatje worden gemaakt om het tafelblad nog 20 cm op te kunnen schuiven. Mijn eerdere idee om er 1 grote plaat langs te maken die ik onder de kast weg kon hangen is vervallen ivm de montage voor slapen gaan. Is achteraf niet handig.
Hier te zien de kast aan de bestuurderszijde die van voor naar achter loopt. Deels weer voor het wegwerken van de achterste plafond hoek, en ook weer lekker praktisch. De deurtjes moeten nog worden geplaatst. Deze zullen eerst worden geschilderd, maar staan al klaar in de schuur. Verder is te zien, de opbergplaats voor het bedden goed boven de cabine. Hier kan tevens kaarten worden neergelegd. Onder de opbergplaats heb ik een bakgehangen waar mijn radio in zit. Deze werkt op de huishoud accu en kan dus altijd aanblijven staan. ook de luidsprekers zijn hier in gemonteerd.
Wat verder opvalt aan de foto's de gordijnen zijn dicht
deels gedaan ivm licht voor het nemen van de foto's. Maar je kan ook zien hoe de gordijnen zitten.
Campertje is dus nog altijd niet af. Wat moet er nog worden gedaan:
1. Er moeten nog diverse deurtjes worden gemaakt voor de kastjes. Zijn allen aanwezig.
2. Er moeten nog klappen worden gemaakt voor het bed naar 140 uit te breiden.
3. Verder moet ik er over na gaan denken of ik een toilet wil gaan meenemen, maar deze zal dan worden geplaatst in een kist boven op de wielkast, tegen de hoge kast aan.<br><br>Post edited by: alex240diesel, at: 2008/08/09 14:38