Heeee allemaal,
Bedankt voor het meedenken. Door dit topic en het lezen van een heeeeleboel andere ben ik er uiteindelijk uitgkomen, door een reply op topic "radio muurvast".
De asbak moest eruit, de beugel achter de asbak ook, toen kreeg ik ruimte om van onder die messingkleurige nokjes naar beneden te trekken (bleken een soort beugeltjes te zijn, foto´s volgen later) en toen kon ik de radio naar voren trekken.
Ook handig: het aansluitschema op astralsilver.de. Bij mij bleek alleen de aarde anders te zitten (niet op het beugeltje links - van achter gezien) maar met een boutje middenachter op het chassis.
Op het eerste gezicht leek de radio behoorlijk schoon (vuil kan er eigenlijk ook alleen in via de cassette-opening) maar moet nog ´s in detail kijken of ik die cassette weer aan de praat krijg.
Zit er ook over te denken om radio te plaatsen met nieuwe Pioneer speakers die uiteraard op de originele plaatsen komen. Niet te disco-achtig, maar ben toch een huiverig om mijn good old Becker op te geven! Ach ja, terug kan altijd maar dan is ´t geld al uitgegeven
Had wel liever een moderne Becker met Focal speakers, maar een vriend van me had een prijsopgave gevraagd voor z´n W126 en dat kwam op een slordige 3duuz´nd euri uit...
Bedankt nogmaals en ´hasta pronto´! (tot gauw)
Post edited by: MBvO, at: 2008/10/04 20:15<br><br>Post edited by: MBvO, at: 2008/10/04 20:17