Lange tijd geleden, maar net terug van een welverdiende vakantie. Hoe het allemaal verder is gegaan:
Vorige week zaterdag zouden we bij D&F de MB ophalen. Daar aangekomen bleek ie helaas niet in orde te zijn. De aanwezige verkoper wilde hem in deze staat ook niet meegeven, en we moesten maar wachten tot degene die hem in orde gemaakt had, terug zou zijn uit Amerika. Dus onverrichter zake weer naar het noorden teruggereisd om pa te droppen die mee was gegaan en per MB huiswaarts zou keren, zodat wij door konden gaan naar ons vakantieadres.
's Avonds belt ie op dat ie een andere gekocht had. 's Middags kwam iemand naar de Kever kijken die ik te koop had staan, toevalligerwijze ook nog dezelfde persoon waar mijn vader een jaar of 15 geleden zijn MB Midget aan had verkocht, en die wist nog een MB te staan. Die was in nog betere en mooiere staat dan de groene 200D. Het betreft een 220D uit 1977 uit Frankrijk. Kenteken (54-YB-67) is er nu net bij en a.s. maandag gaat ie voor de APK. Heeft mijn vader een afspraak voor gemaakt bij de Kwikfit, of dat nu zo handig is...
Anyway... een hele andere dus nu. MB-tex interieur, geen zonnedak, maar soit... Wel gordels achterin gezet. Kan het kroost ook veilig mee.
<br><br>Post edited by: DikkieDick, at: 2008/10/26 10:20