door Trouwkoets » 21 okt 2008, 11:12
Hier de leek,
Vacuümprobleem kan, maar het lijkt toch niet erg waarschijnlijk dat hij het dan helemaal niet doet, ook bij vol gas. Ik denk toch dat je moet denken aan een probleem met de brandstofvoorziening.
Je zegt dat als je de stuwschijf naar beneden drukt de brandstofpomp gaat werken. Dat is niet logisch. De brandstofpomp hort voor het starten 'even' aan de gaan (tijdgestuurd, niet druk) en daarna te blijven lopen als aan een aantal voorwaarden is voldaan, o.a contact aan an motor loopt sneller dan 60 omw/min.
Verder zijn de latere versies van de K-jetronic iutgerust met Schubabschaltung, die de brandstofinspuiting geheel sluit bij remmen op de motor. Als de Schubabschaltung werkt op het verkeerde moment dan doet je tor het ook niet.
Staat allemaal goed beschreven op de WIS CD<br><br>Post edited by: Trouwkoets, at: 2008/10/21 11:13