goedemorgen allen,
wij zijn willem-albert,wim,pim,pimmelot de jong,55 jaren oud.wij hebben 1 vrouw rond de 40
(hoop niet dat ze t ooit leest),en n dochter van 7,n hond,n kat,n rat en n berg tropiese visjes.en n eriba touring troll.
ik ben van origine grafies ontwerper en ben wel handig maar dat ligt meer op t vlak in en om t huis dan in verantwoord gesleutel.ik heb bescheiden middelen maar n hoop tijd.
mn 230E lijkt tot nu toe vrijwel probleemloos.beetje roest.(FRANK=OKEE).heb er zo n 1000 km mee gereden tot nu toe.
het verbruik vind ik wel meevallen dus aan gas denk ik nog niet.misschien tegen de tijd dat ik haar HEIMAT ga verkennen.we noemen r zahara hoewel ze zelf volhoud zaharazade te heten.
ben wel n autofreak dus ik heb er n hele sloot gehad.allemaal 2ehands.goede herinneringen heb ik aan;borgward isabella,nsu ro80,saab 99,fiat 124 coupe,2 corrado g-60,bmw 7 serie,audi 80s.
niet helemaal in chronologiese volgorde overigens.
waarom n 123?we waren eigenlijk op zoek naar n audi a6 avant,maar stuitten in t surfen steeds maar weer op 123.en die zijn belastingvrij, wat als voordeel had dat ik mn probleemloze en betrouwbare subaru legacy,18 jaar oud,er bij kon houden.bovendien wekte het herinneringen op aan mn haagse periode.ik had daar toen n horecazaak en had veel taxichauffeurs als klant en de 123 was toen vrij nieuw.ze vonden de 123 allemaal top-off-the-bill.moet er toen veel in hebben meegereden.
n grote wens van me is te kunnen lassen.ik zoek n cursus in de buurt maar kan niets vinden.we dromen namelijk van n 123 coupe.
er is geld gestort dus ik denk dat ik echt lid ben.
ik ben redelijk digibeet en heb hier voor t eerst geforumt en gechat.ik hoop dus dat u me alsnog wilt verherexcuseren voor eventuele ongepaste bijdragen en forumvervuiling.
het begint allemaal te dagen echter dus er iz hoop.ik vind t forum n goudmijn en dank n hoop van jullie, als ik dat nog niet gedaan heb,voor de sympatieke reacties op mn onnozele vragen.
zondag 0815,tijd om n eindje te gaan rijden.
vrgr wim
ps n purist ben ik niet.ik pak bv gewoon n rolletje voor kleine ongerechtigheden.ik ben ook geen poetser en ook geen concoursman,hoewel ik dat wel kan waarderen,ik houd vooral van erin te rijden.met n B I G S M I L E !<br><br>Post edited by: pimmelot, at: 2008/12/14 09:33