[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Geflitst waar je niet bent geweest : Algemene vragen over jouw auto - 2

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 25 nov 2024, 01:51

Geflitst waar je niet bent geweest

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

Re:Geflitst waar je niet bent geweest

Berichtdoor Citrobenz » 06 feb 2009, 19:00

Vanmiddag gebeld met een vrouwelijke agente van de politie Flevoland.

Ik heb toen gelijk al mijn charmes in de strijd gegooid, en warempel de boete is in getrokken :)

Ze heeft de foto bekeken en kwam terug met de mededeling dat de boete ingetrokken zou worden.
Het was een taxi, en ik neem aan dat u geen taxibedrijf heeft zei ze.
Ik natuurlijk volmondig neeeeeeee

Maar in gedachten.................zijn het toch allemaal ouwe taxi's???????????

Toch wel toevallig dat het weer Lelystad is.
Maar goed weer 32 euro overgehouden...............of.............uhh..............
Groet,
Henk
Citrobenz
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 220D
Bouwjaar: 1976
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Toyman » 06 feb 2009, 19:47

ja maar als er een taxi rond rijd met een kenteken als die van jou alleen blauw dan klopt er iets niet
dat kunnen ze toch na gaan ook bij het RDW
Toyman

Berichtdoor Citrobenz » 06 feb 2009, 21:35

Ze zullen wel een fout gemaakt hebben met het invoeren van het kenteken.
Ach ja kan gebeuren, maar is wel balen
Groet,
Henk
Citrobenz
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 220D
Bouwjaar: 1976
Automaat: Nee

Berichtdoor Hans230CE » 06 feb 2009, 23:09

Duidelijk een geval van 2 gelijkende nummerplaten, met dezelfde wagens. Kan gebeuren, een moertje op de goede plaats, tis misschien wel een nclublid die je immiteerd, kom je dat niet tegen met de citroen??? ................................ hahahahaha, duidelijk Nederlandse ...... Neeje ik zeg het niet. Of pruts je zelf met je nummerplaat en geeft dan gas, ook een gedachte

Grapje
_________________________________________________________________________________

A car takes you from A to B, A Benz takes you everywhere and beyond.

Gtn van ant zeetje, Hans
Hans230CE
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Ja

Berichtdoor Liefhebber » 15 feb 2009, 23:58

hoi allen,even wat kwijt.veiligheid of de kas spekken? nog niet zo lang geleden reed ik achter een surveillance auto,van de regio politie.80 km weg zeker 20 minuten 90 kmpu achter de politie gereden.snelheid aanpassen aan overig verkeer ( was niet druk trouwens )ja hoor flitz,zakt je broek wel even van af.kijk als ze die kamikaze piloten aanpakken oke.
Liefhebber

Berichtdoor Trouwkoets » 16 feb 2009, 11:00

Hoi, mijn wederhelft is een keer geflitst op de A6 met 147 km/u, na correctie 142. Mag niet, is te snel. Stuurt de regio politie Flevoland een boete voor 62 km/u te hard. Dat kwam (in 2000) op fl 768,-, en dat is schrikken.
Toch maar even gebeld.....Uiteindelijk moest men beamen dat de maximum snelheid op de A6 120 km/u is.
Trouwkoets

Vorige

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto