Zondag hadden we een afspraak met Toontje, freubelen aan de Benz.
Jan 280E; de perfecte Benz, want er is niets aan gebeurd
De Witte rijder 280E; steekassen vervangen en nog een beetje ander ongein
Jeremy 300TDT; voor ophanging
Jacob 230E; wilde blingbling op alle fronten
Brecht 230TE; wilde helpen en kreeg licht
Jelle 280CE; wilde helpen en deed dat ook
Ikk zei de gek; wilde de andere gril erop en licht in de duisternis
Jacob zijn wagen stond een beetje dof en dat werd verholpen met de nodige produkten, en aan de achterlichten wille ze allemaal op een CE of 280E lijken
. Toon heeft de wagen bekeken en die blijkt verrassend hard te zijn
Micheal verving zijn steekassen en zal zelf wel het nodige commentaar plaatsen
Jeremy had een koffer vol onderdelen bij zich, verving het nodige aan de voooras en reed naar huis met een bekende witte 200D, want zijn spoor moest eerst geregeld worden. Zie trouwens de snelheid waarmee Jan zich voort beweegt.
S' middags een klein buffet alla Toontje, lekker, en toen kwam er iemand vragen of we hun hond hadden gezien???
Brecht hielp iedereen en omdat het me s' morgens opviel dat zijn rechterlamp minder "gaf" dan de linker, heb ik daar de massa en connectoren maar eens aangepakt. En nu heeft hij licht in de duisternis.
We weten nu ook waarom hij een T heeft gekocht, maar waarom hij met kaarsen rondrijdt, het zal me benieuwen om daar eens antwoord op te krijgen.
Zelf was ik me al een tijdje aan het ergeren aan kapotte lampjes in de middenconsole, nu niet meer dus.
Ook kwam Alex (Alex280SE o/h OBC) meer PK's halen en kijken naar de vorderingen aan zijn W126 280SE, leuke kerel. Ook kwamen de buurmeneren eens buurten.
En dan de klassieker onder de eindes van de TD, naar Goes en je eigen volvreten met Chinees. En Jan moet je niet leren eten, en zegt hij doodleuk; "ik heb er een peertje bij genomen, dan kan ik vanavond zeggen dat ik gezond heb gegeten"
_________________________________________________________________________________
A car takes you from A to B, A Benz takes you everywhere and beyond.
Gtn van ant zeetje, Hans