Hallo allen,
Gisteren heb ik ook een poging gedaan tot voorstellen. Maar na een heel verhaal getypt te hebben, met in chronologische volgorde een beschrijving van al mijn mercedessen (zeven, 5x 123) die ik heb gehad, was alles plotseling weg. Dus nu jou ik het kort.
Ik heet Willem en woon in Lelystad. De 123 waar ik nu in rij heb ik 12 jaar geleden van de eerste eigenaar gekocht en het is een 250. Hij is groen, van buiten (nikkel) en van binnen (moos). Bouwjaar 1979 en inmiddels met 260.000 km op de teller. Hij rijdt nog steeds prima, hoewel ik de carburateur wel een keer of vier open heb gehad. De laatste keer is inmiddels vijf jaar geleden en hij doet het nu redelijk, als je het gaspedaal niet te diep intrapt bij lage toeren. En als de auto een goed humeur heeft rij ik 1 op 10. En dat is toch netjes voor een 250, lijkt mij. Ik heb al mijn auto's altijd zelf onderhouden en weet er inmiddels wel het een en ander van na zo'n 750.000 km met de 123. het blijt een prachtige auto om te sleutelen.
Dit forum vind ik prachtig en zal hier nog vaak aanschuiven, als het deze keer lukt.
Hier hou ik het even bij, kijken of het nu wel lukt.
Groeten
Willem