door JantjeV8 » 01 feb 2008, 21:33
Van de W123 heb ik het nog nooit getest, maar bij de grote vrachtauto broers van de W123 wel. Daar kun je de verstuiver strakker stellen,dus de openingsdruk is dan regelbaar. Dat doe je door een wartel strakker danwel losser te draaien.
De openingsdruk zal denk ik niet snel ontregelt zijn. Wel de druppel/nevel kwaliteit.
Je kunt je hand er gerust voor houden, maar niet tegenaan. Als je er 5 cm vandaan zit is de kracht er af.
Brandplaatje: Even kijken bij demontage van de huidige verstuivers.
Over het nevelbeeld:
Is moeilijk te beschrijven, het ziet er uit als een stofwolk, er moeten geen druppels aan de verstuiver blijven hangen. Het liefst hoor ik ze even kraken.
ALs er een mindere tussen zit, dan zie je direct wat wel de bedoeling is.
Als ze echt slecht zijn, en je vervangt ze, dan hoor je je motor direct anders lopen.