Hallo allemaal en bedankt voor de reacties,
Ik heb natuurlijk al veel over dit lager gelezen op dit forum. Boy zegt zelfs dat dit geluid niet van het lager maar van de bak zelf komt en geen kwaad kan. Toch denken de meesten dan weer wel aan het lager.
Zelf maak ik me er normaalgezien ook geen zorgen om. Een dure herstelling doen als de wagen perfect rijdt zal ik nooit doen maar...
2500km van huis in panne staan kan nog opgelost worden door een reisverzekering maar als het een rondrit-vakantie is dan zit ze er wel onmiddelijk compleet op en daar mag ik niet aan denken.
Jan ik ken hier een andere Dieter (ook Mercedesliefhebber) dan Dietro die voor mij herstellingen kan uitvoeren dus dat is geen probleem en Dietro weet ik ook zijn! Maar die en niemand anders zal echter enkel het lager willen vervangen denk ik, dat zou ook gewoonweg zonde zijn van de werkuren zoals ze zelf ook al aangeeft. De drukgroep is trouwens al vervangen onlangs! Maar de koppelingskit en het uitbouwen van de versnellingsbak blijft nog altijd een grote kost.
Met dit te vertellen kom ik natuurlijk helemaal nergens maar misschien wel met het antwoord op de volgende vraag:
Hoelang ratelt de jouwe al Wiebren?
Groeten,
Nathan<br><br>Post edited by: Gerespecteerd, at: 2008/03/18 23:59