HELP IK WORD GESTIMULEERD DOOR HET BINNENHOF!!.... Mmmmmmmm, fijn, elke keer weer
Maatregelen op micro niveau wil ik het noemen, A labels, B labels is allemaal relatief, uiteindelijk maakt het weinig uit voor een volledig betere planeet.
Er zijn wereldwijd alleen maar meer autos bijgekomen, elk jaar weer. Vorig jaar zijn er 87 miljoen autos gemaakt, een record. Zoveel worden er echt niet gesloopt jongens, OOK niet met de inruil sloop premie, die worden gewoon verscheept naar Afrika, dus uit het zicht. Hybride en elektrische auto zijn veel complexer om te maken en leveren een veel grotere carbon footprint achter dan conventionele auto's. En het aantal schone auto's wereldwijd is verwaarloosbaar bla bla.
Maar goed, je moet ergens beginnen. Het zit soms zo krom in elkaar.
Het stoort me toch weer dat ze daar in de tweede kamer denken dat ik een beetje dom ben, die milieu-truc plakken ze iedere keer weer eraan vast. Het gaat om ons geld. Natuurlijk strijk je me tegen de haren als ik moet inleveren, maar wees een gentleman en zeg waar het op staat. Wederzijds respect.
Moest het even kwijt........