Beste Benz rijdsters en rijders,
De reden dat ik de rijdstres(s) eerst vermeld heeft te maken met een filmpje dat mijn vriend uit de Hofstadt mij per mail heeft gestuurd.
Ik wil graag degene die het onderzoek heeft verricht uitnodigen om dit filmpje te bekijken.
Ik denk dat hij of zij gefrustreerd het onderzoek staakt.
Ik had het hier graag geplaatst, maar mijn computeronkunde is te groot(wellicht iets voor Arno)
Er komt een vrouw naar huis rijden met ong. 30 km p/u vlak voor haar huis stopt ze, haar man komt in alle rust naar buiten lopen om de toegangspoorten te open, je kent dat soort poorten wel een truck met oplegger heeft aan beide kanten één meter overschot aan ruimte.
nadat de man de poorten geopend heeft loopt hij hij weer in alle rust naar binnen, de vrouw komt vervolgens met vijf km.p/u aanrijden om 16.59.58uur en om 17.00 uur ligt de auto met de vrouw erin met de wielen naar de hemel gericht.
Haar man komt in alle rust weer terug lopen helpt samen met zijn zoon de vrouw uit de auto.
De vrouw neemt haar handtas over van haar zoon en stapt rustig naar binnen.
Als Tiny mijn vrouw zo kon rijden dan gaf ik haar een trapauto als ze dan thuiskomt van het shoppen dan is ze tenminste bekaf en komt ze lopend de poort binnen en zal ze aan een van ons vragen haar trapauto binnen te rijden.
Maar over het algemeen zijn vrouwen betere drivers dan mannen, in ieder geval rustiger en netter.
En wie het beter weet mag het ook zeggen.
Tot Hé houdoe hééééé:whistle: