Vandaag heb ik de dorpelbekleding en lijsten eruit gehaald.
De vloer schoongemaakt en ik ben nu bezig de laatste lijmresten te verwijderen.
Dorpels zijn mooi hard, maar twee plekjes in een hoekje hebben even aandacht nodig. Dus goed schuren en dan dik in de Rustico en daarna weer in de primer. Deze plekjes zie je later niet weer, maar ik kan er nu mooi bij, dus direct maar goed behandelen.
Het is de bedoeling dat er een compleet nieuw tapijtje inkomt. Maar ik weet nog niet of ik eerst ook extra demping aan zal brengen. Er lagen alleen maar een paar rubber matjes in, dus het zal hoe dan ook stiller worden.
Wat betreft de bekleding van de stoelen, heb ik besloten met het oog op het kostenplaatje, eerst de beide voorstoelen toch maar helemaal te doen. Inclusief de hoofdsteunen. Op deze manier krijg je geen kleurverschil in de bekleding van de stoelen. De achterbank kan dan eventueel later nog wel eens. Een mooi grijs plaidje zal hier eerste uitkomst moeten bieden.
Maar..we moeten eerst nog de bekleding zien te scoren. Het bedrijf in Duitsland waar de stof vandaan moet komen, heeft helaas nog niet gereageerd. En West-Trading heeft het niet meer..
Genoeg te doen dus.
- IMG_4011.JPG (744.29 KiB)
- IMG_4013.JPG (721.57 KiB)
- IMG_4017.JPG (756.94 KiB)
- IMG_4019.JPG (671.93 KiB)
- IMG_4014.JPG (741.01 KiB)
Jon