Hoi Wietse, ja ik bedoelde inderdaad die beide ophangpunten van de boemerang zelf, die voor de beide achterwielen zitten.
Maar je hebt gelijk, die beide draaipunten aan de draagarmen, (4 in totaal) kunnen ook ruimte vertonen of gaan vertonen.
Hoe zicht dat gaat uiten in luidruchtigheid of weggedrag weet ik niet.
Ik heb die 4 punten trouwens ook niet specifiek bekeken, ook de beide wiellagers eigenlijk niet.
kapotte wiellagers zullen denk ik gaan gieren, vooral in een bocht, maar niets daarvan is waarneembaar, zelfs met mijn gehoorapparaat in niet
Nee wat ik heb geconstateerd is puur de ruimte op het ronde rubber wat tussen de boemerang uiteinde en de wagenbodem, de langs chassisbalk, of een stukje dwarsbalk is het geloof ik zit.
Overigens ik kan me voorstellen dat die ophangpunten in zijn geheel aan vervanging toe zouden kunnen zijn, na 45 jaar zijn ze misschien uitgedroogd en verhard, waardoor ze de trillingen nauwelijks meer zullen dempen.
Die vier draaipunten aan de draagarmen zijn denk ik wel lastig te vervangen, vanwege de achterveren die daar enorme kracht op uitoefenen, daar zou ik ook niet zomaar aan beginnen zonder deskundig overleg
Maar die andere boven genoemde ronde rubbers aan de boemerang uiteinden die zijn denk ik redelijk goed te vervangen, toch?
Misschien heb je wat inpers gereedschap nodig !?
wordt vervolgt,,,
Henk