Het begint steeds meer weer op een "auto" te lijken. We hadden een origineel gebruikt donor binnenscherm gekocht voor links, zodat we daar delen uit konden slijpen. Ik had er ook een van Klokkerholm besteld, maar daar kan je helemaal niks mee. Gewoonweg rommel. Past niet, en de houders voor de parkerklemmen zitten er niet aan. Nu blijkt dat bij een serie 0,5 de hele vorming van het binnenscherm anders is. Gelukkig hebben we dus geen nieuw origineel scherm besteld voor 750€, want die had ook niet gepast
. Even een tegenvaller, want zie maar een serie 0,5 binnenscherm te vinden. Uiteindelijk hebben we het gebruikte plaatwerk aan kunnen passen. Dus alles zit bijna weer zoals het hoort. Wel veel werk!
Voordat alles afgelast en glad geslepen wordt, moeten eerst de motorkap en nieuwe schermen er weer op, zodat we het nog bij kunnen stellen, mocht het niet goed recht lopen. We willen geen lelijke naden uiteraard! Verder nu begonnen aan de draagbalk linksvoor. Roest als gevolg van een lichte schade. Gelukkig hebben we daarvoor gewoon nieuw origineel plaatdeel op voorraad, mag ook wel eens na al het geknutsel
. Ik heb de versteviging aan de binnenkant gestraald, bovenrand is gewoon weg. Nu even kijken of de rand van een rechter paneel pas te maken is. Moet lukken denk ik. Beter dan niets. Wederom onvindbaar natuurlijk.
- IMG_5342.JPEG (947.44 KiB)
- IMG_5344.JPEG (883.93 KiB)
- IMG_5343.JPEG (809.04 KiB)
- IMG_5346.JPEG (778.68 KiB)
- IMG_5345.JPEG (884.77 KiB)
- IMG_5349.JPEG (843.05 KiB)
- IMG_5351.jpeg (806.42 KiB)
- IMG_5348.JPEG (979.91 KiB)
- IMG_5350.JPEG (1.09 MiB)