[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
W123 300D 1980 80pk of 88pk : Techniek - 2

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 08 sep 2024, 01:37

W123 300D 1980 80pk of 88pk

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Re: W123 300D 1980 80pk of 88pk

Berichtdoor Wietse » 20 jul 2024, 09:03

[quote="Hans000"]Misschien is hier iemand, die ook verstand heeft van het bouwen van website’s, om een helpende hand te reiken.[/quote]

website's kosten geld, Jurgen betaald dit dacht ik, en doet veel zelf ? misschien een optie om ea door een website bouwer te laten doen en gefinancierd door de leden?
is maar een idee.
Avatar gebruiker
Wietse
Platinum Boarder
Platinum Boarder
 
Berichten: 1107
Geregistreerd: 13 jun 2011, 13:58
Woonplaats: Dordrecht
Roepnaam:
Type wagen: 300TDT
Bouwjaar: 1981
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:


Re: W123 300D 1980 80pk of 88pk

Berichtdoor Hans000 » 20 jul 2024, 10:53

[quote="Wietse"][quote="Hans000"]Misschien is hier iemand, die ook verstand heeft van het bouwen van website’s, om een helpende hand te reiken.[/quote]

website's kosten geld, Jurgen betaald dit dacht ik, en doet veel zelf ? misschien een optie om ea door een website bouwer te laten doen en gefinancierd door de leden?
is maar een idee.[/quote]

Lijkt mij een goed plan, als de andere forumleden van de W126 etc, ook mee doen, zal het om een kleine bijdrage gaan.
Groet Hans
Avatar gebruiker
Hans000
Junior Boarder
Junior Boarder
 
Berichten: 77
Geregistreerd: 18 aug 2016, 20:57
Woonplaats: Nijmegen
Roepnaam:
Type wagen: 240D
Bouwjaar: 1981
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:


Re: W123 300D 1980 80pk of 88pk

Berichtdoor harmjanruben » 21 jul 2024, 21:28

Ik heb op 13 juli contact gehad met Jurgen via een contact formulier van klasse klassiek.
Hij heeft daarop terug gereageerd via mijn persoonlijke mailadres.
zijn reactie
Hoi,
Ja ik heb dat al heeeeeel lang op de lijst staan om er mee te puzzelen. Er is een probleem met de migratie van oud naar nieuw, ik was er toevallig net aan bezig ook.
Maar vertel, wat heb je gedaan dan?

waarop ik gereageerd heb
Hallo,

Ik ben eigenlijk al jaren een van de leden die alleen maar keek en er nooit iets zelf op heeft gezet.
Nu had ik wat vragen omtrent mijn Mercedes 300D van 1980 (of het een 80 of 88 pk was) ik dacht laat
Ik het eens proberen om de vraag op het forum te plaatsen. Maar dat ging niet zo makkelijk, door wat te vogelen
Met de blauwe vinkjes kreeg ik het voor mekaar dat mijn vraag op het forum kwam. Ik kreeg alleen geen reactie
Op mijn topic en melde een keer dat het aardig rustig was op het forum. Toen kreeg ik ineens persoonlijke
Mails via het forum dat bijna niemand meer iets op het forum kon plaatsen en ik waarschijnlijk de enige was
Die dat wel kon en of ik de beheerders hierover in wou lichten waarom het niet meer werkte.
Vervolgens heb ik uitgelegd hoe ik een bericht op het forum kon krijgen, simpel door het vinkje blauw te
Maken bij URL's niet automatisch omzetten en alleen berichten versturen met plaats reactie want daar kan je
Het vinkje blauw maken en bij snel reageren lukt dat niet. Al met al zijn er al weer een paar die gereageerd
Hebben. Maar al met al werkt het forum natuurlijk niet naar behoren en velen weten niet hoe ze nog iets op
Het forum kunnen plaatsen of een reactie kunnen geven. Sinds februari zijn er al bijna geen reactie's of berichten
Meer geplaatst. Ik snap wel dat het forum voor jullie geen moneymaker is en alleen maar geld kost. Toch
Was het een mooi gelegenheid om vragen te stellen en ervaringen te delen. Misschien is het wat om de leden
Een jaarlijkse bijdrage te vragen, zullen dan wel veel afvallen maar bij goed functioneren van het forum ook wel weer
Terug komen. Het zou jammer zijn dat het verloren zou gaan.

Sindsdien nog geen reactie weer gehad,
Ik dacht dus ook als we als leden een bijdrage doneren dat het misschein wel in leven te houden is
harmjanruben
Fresh Boarder
Fresh Boarder
 
Berichten: 17
Geregistreerd: 12 apr 2016, 10:33
Type wagen: 300D
Bouwjaar: 1980
Automaat: Nee
LPG: Nee

Vorige

Keer terug naar Techniek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten