Heren benzers,
De subframe rubbers zijn binnen van Steronderdelen. Dat wordt dus een sleutelzaterdag
.
Maar daarover later meer. Waar ik momenteel mee zit:
Een aantal weken geleden heb ik bij Toontje de automaatbakolie en filter vervangen. Ben alleen toen vergeten om de koppelomvormer laten leeg te lopen
Dus toen ik er drie liter verse olie had opgedaan zei Toontje dat ik best zou stoppen of het zou wel eens te veel kunnen zijn.
En inderdaad, de automaat schakelde niet meer goed. Gisteren met de vacupomp al wat kunnen afzuigen terug en het schakelen gaat terug beter
. Maar het effectief op correcte bakdruk zetten, kan toch enkel maar als je zeker weet dat je olieniveau goed staat, toch ? De bakdruk hangt toch samen met de hoeveelheid olie die in de bak zit of vergis ik me ?
Ps: zijn er hier soms Belgen die ook een W123 300D automaat uit 1980 (vacugestuurd) hebben ? Ik zou graag eens met een andere rijden, gewoon om te weten of er verschil op zit of niet.
Grz,
Bart
Ein W123 fährt immer, wo eine StraBe ist.