[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
W123 hater ? of gewoon een L*L ! : Van alles en nog wat....

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 22 nov 2024, 22:55

W123 hater ? of gewoon een L*L !

Dit is de plek waar over van alles en nog wat gepraat kan worden.

W123 hater ? of gewoon een L*L !

Berichtdoor Manuz » 31 jan 2012, 20:12

Afgelopen nacht is mijn Benz alweer voor de 6e keer vernield, iedere keer buigen ze van het linker spatbord de rand helemaal om naar buiten. :evil: Hierdoor knapt de lak er natuurlijk ook af en moet ik weer (voor de 6e keer) het spatbord helemaal overspuiten.

Zo gaat de lol van het Benz rijden er wel een beetje af... :S
Manuz

Re: W123 hater ? of gewoon een L*L !

Berichtdoor Leon » 31 jan 2012, 20:31

grrrrrrrrrrrrr....

Overigens:
http://www.alphens.nl/nieuws/politie/29 ... ceerd.html
hier op dorp gebeurd...
Leon

Berichtdoor Quinten » 31 jan 2012, 20:34

Dat is mega K*T maar ik denk zo te zien dat het persoonlijk is.

Oplossing: camera in de auto hangen (achter de achteruitrijspiegel) kost niet eens zo veel, denk minder dan een scherm + spuiten.
Heb je wel iedere keer aangifte gedaan?
Als je hem/haar dan betrapt heb dan kan je een hele lijst maken.
Quinten

Berichtdoor Kootrudy » 31 jan 2012, 20:34

Bij optie 1 treedt optie 2 in werking!
Wat een laffe streek, webcam cctv ophangen?
Vervolgens de dader opzoeken touw aan zijn been en de Benz en zo een rondje maken lijkt me een prima straf!
of miss gewoon een dummy camera ophangen en hopen dat de dader hier van afschrikt?
Sterkte ermee
Kootrudy
Junior Boarder
Junior Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 280E
Bouwjaar: 1965
Automaat: Ja
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Manuz » 31 jan 2012, 21:45

Of het persoonlijk is weet ik niet...ik heb in ieder geval met niemand ruzie...een vermoeden heb ik wel, achter mij wonen wat opel liefhebbers (manta`s, senators e.d.) maar zolang ik dat niet 100% zeker weet laat ik ze nog maar even leven....

Een camera is inderdaad een goede optie....ik denk dat ik die maar ga plaatsen...Ik heb er al 3x aangifte van gedaan, maar dan kreeg ik na een paar weken een briefje van de politie dat ze er niets aan kunnen doen.. :(
Manuz

Berichtdoor Kootrudy » 31 jan 2012, 21:56

Je kan ook daar is een praatje mee maken, slap ouwehoeren over dat je opels ook zo mooi vind (miss doet het ff pijn) vragen of het bij hun ook weleens gebeurd is? Dan zeggen dat je camera's gaat ophangen zijn ze tenminste al gewaarschuwd!
Kootrudy
Junior Boarder
Junior Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 280E
Bouwjaar: 1965
Automaat: Ja
LPG: Ja

Berichtdoor wimada » 31 jan 2012, 22:00

Niets zeggen over de camera's kun je hopelijk je schade verhalen als je ze trapeert,ik zou niet
voor mezelf instaan als ik het zou zien,ben toch blij dat mijn SECJE binnen staat.

sterkte met je auto.

gr Wim
wimada

Berichtdoor Manuz » 31 jan 2012, 22:38

kootrudy : Ik denk niet dat ik dat uit mijn strot kan krijgen :lol:

Wim : als ik een camera heb hangen dan maak ik het inderdaad niet bekend, maar ik denk dat er van dit volk weinig te verhalen valt (als ze het zijn)....
Manuz

Berichtdoor Maikel » 31 jan 2012, 23:17

smeer de hele binnenkant van de spatbord-rand in met hele gore vieze hondenstront, dan gaat de lol er ook snel vanaf om daar aan te zitten, :sick:
wat een klotenstreek btw, blijf toch met je poten van iemands schatje af,

succes
Maikel
Sitzbank raus.......Laderaum noch größer !!!
Maikel
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 200T
Bouwjaar: 1982
Automaat: Nee
LPG: Nee

Berichtdoor Manuz » 01 feb 2012, 00:21

Nou Maikel, ik heb er al eens aan gedacht om scheermesjes aan de binnenkant van de spatbordrand te kitten...maar als er dan iets gebeurd dan ben ik volgens mij ook strafbaar..
Manuz

Berichtdoor MB 250 » 01 feb 2012, 02:13

hang maar een camera ,want ik denk als je hondestront of andere pek zooi aan de binnenkant smeert je de dader of daders nog agressiever maakt,dus meer vernielingen en met een camera heb je meteen bewijs
succes
MB 250

Berichtdoor Manuz » 01 feb 2012, 22:51

Ik heb nu een goede webcam geplaatst in combinatie met surveillance software op mijn laptop 8-) en tevens vandaag het spatbord maar weer bijgewerkt en gespoten..
Manuz

Berichtdoor Maikel » 01 feb 2012, 23:07

hoi Herman,

het schijnt ook te kunnen je beelden op een smartphone te krijgen, zodra er beweging is krijg je een melding en kun je live kijken.
Ik zou trouwens niet teveel vertellen wat je voor maatregelen treft ;)
ik hoop dat je ze te pakken krijgt....

gr
Maikel
Sitzbank raus.......Laderaum noch größer !!!
Maikel
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 200T
Bouwjaar: 1982
Automaat: Nee
LPG: Nee

Keer terug naar Van alles en nog wat....