[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 379: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
W123 in de achtervolging. : Algemene vragen over jouw auto

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 24 nov 2024, 15:25

W123 in de achtervolging.

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

W123 in de achtervolging.

Berichtdoor Quinten » 18 jun 2009, 21:49

Helaas heeft de W123 een bijrol maar wel splinternieuw in dit filmpje uit 1978.

Quinten

Re:W123 in de achtervolging.

Berichtdoor Pimmelot » 18 jun 2009, 22:07

kijk op het dashboard die bakelieten telefoon zien staan dan.(203)

Nu weet ik de dresscode ook weer.
Pimmelot

Berichtdoor Quinten » 18 jun 2009, 22:11

Hahaha zeker grappig was die bmw e12 polizei uitvoering.
Quinten

Berichtdoor Markparket » 19 jun 2009, 00:43

Ach,

Dat waren de tijden....

We hebben hier trouwens ook een nieuw lid die Der Alte heet, wellicht geinspireerd door de W123 van Der Alte?
Markparket

Berichtdoor kever » 19 jun 2009, 15:07

Ach, wat loopt dat toch weer dieptragisch af. Kijk der Alte nou toch eens bedroefd staan kijken. Ook sneu van die mooie VW 1600 Variant trouwens... En zo zie je maar weer: die grote Fords zijn altijd al boevenauto's geweest. Vreemd dat Hare Majesteit alsmede Wim Kok dit het hele vorige decennium in hun Ford Scorpio nooit beseft hebben.
Grappig trouwens ook hoe kinderlijk en naïef dat acteerwerk en de "achtervolging" er uitzien zonder de special effects van tegenwoordig. Als je goed kijkt, klopt er van alles niet. Geestig ook hoe de commissaris gemoedelijk keuvelend zijn hoofd door het zijraampje steekt terwijl de boef vervaarlijk zwaait met een machinegeweer.
kever

Berichtdoor Semrick » 19 jun 2009, 15:45

Machinegeweer? Ik dacht dat het een boormachine was.
Ook handig trouwens dat hij de "boef" eerst achter het stuur laat instappen en dan heel langzaam zelf achterin gaat zitten.
Ik was op dat moment allang wegescheurd en had de man met de boormachine teleurgesteld achtergelaten hahaha.
Groeten,

Rickert
Semrick
Erelid

Roepnaam:
Type wagen: 300D
Bouwjaar: 1968
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Quinten » 19 jun 2009, 23:08

Hahahaha het was wel heel erg knullig, grappig was ook dat der alte opeens een stukje ging rennen, verder leek dat rode ding wel heel erg op een boormachine, en die gene in de vw 1600 had na 2x geraakt te worden nog de tijd om zijn sjekkie in de asbak te plaatsen.
Heb eigenlijk ook nooit wat gehad met grote fords zeker de granada niet.
Quinten

Berichtdoor henklith » 20 jun 2009, 00:00

Er is al zoveel ellende op de wereld,
Eh,, ik geloof dat ik deel 2 niet hoef te zien :o(
Groet, Henk steigein, steigaus, sofort, hande hoch,,, lass mall.
henklith

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto