door FrankG » 20 jan 2009, 23:42
Woon-werk ('s zomers met de motor), vrienden/familie bezoek etc. Vakantie met de caravan. Afgelopen zondag mijn 85-jarige tante meegenomen voor een toerritje door de Kempen. Leuk hoor.
Ik ga zo'n 10.000 per jaar rijden met de pas aangeschafte 250.
We hebben ook een eend waar mijn vrouw meestal in rijdt, kinderen naar school brengen en zo. Wel leuk dat ze tegen iedereen rondkletst van ja, die Mercedes da's Frank's feestje hoor, mij maakt het niet uit, als het maar rijdt, als ie maar ruim is, etc. Maar als we ergens naar toe gaan, tjoep, zit ze gauw achter het stuur...
Voorlopig staat de 250 dag en nacht buiten, omdat ik de garage verhuurd heb aan de buurman. Tot na de winter. Tja, afspraak is afspraak... Miscchien verzacht het leed bij jullie als ik zeg dat hij er een 350 coupe in heeft staan (een begin jaren '70 model denk ik. V8 in ieder geval).
Tja, en over dat belastingvrije en Big Brother die al dan niet meeleest. Ik ben er vanuit gegaan dat het huidige stelsel nog 2 a 3 jaar meegaat. Dan heb ik m'n LPG installatie allang terugverdiend, en daarna zien we wel weer. Als er werkelijk km heffing komt (en ik denk dat dat minstens 2 jaar uitloopt) zit ik met m'n 10.000 toch niet slecht, denk ik.