[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Waar haal ik een nieuwe ster? : Algemene vragen over jouw auto

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 24 nov 2024, 23:58

Waar haal ik een nieuwe ster?

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

Waar haal ik een nieuwe ster?

Berichtdoor Rick » 04 jan 2009, 00:13

En ja hoor het nieuwe jaar is net begonnen en onze ster is eraf gebroken door een stelletje vandalen, erg jammer (verder geen schade gelukkig). Dit is onze eerste keer, geen idee hoe nu aan een nieuwe ster te komen (is wel erg kaal zo)! Eea is zelfs voor een leek er opnieuw op te zetten??

Groet,
Rick
Rick

Re:Waar haal ik een nieuwe ster?

Berichtdoor Citrobenz » 04 jan 2009, 00:20

Je kunt hem bij de dealer kopen en bij de automaterialen zaak.
Er is al meer over geschreven op het forum, zou je even moeten zoeken.
Volgens mij zat er nogal wat prijsverschil in, en is de ster van de W123 niet meer te verkrijgen. krijg je er 1 met een iets kleinere voet als ik het goed heb

Maar ja wel mooi balen zo, en wat hebben ze er aan

succes er mee
Groet,
Henk
Citrobenz
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 220D
Bouwjaar: 1976
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Ronald300D » 04 jan 2009, 00:43

Een Mercedes zonder ster, dat kan natuurlijk niet.
Bij mij is vorig jaar (2 weken geleden) mijn ster er af gewassen in zo'n wasstraat.
Ik kon deze bij een dealer bestellen en kreeg mijn geld terug.
Ik bestel mijn spullen bij een kennis die MB-onderdelen in- en verkoopt.
De ster koste zo'n € 18,00 (incl. BTW) en is er m.b.v. een combitang binnen 2 minuten ingezet.
Succes :)
Ronald300D
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 220D
Bouwjaar: 1968
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Nico Vliet » 04 jan 2009, 00:46

voldoende adressen rick. Woon zelf regio rotterdam, heb er laatst een bij kostwinder in nieuwerkerk gehaald. 20 euri, heb je weer een glimmende voor je neus. Zou door heel nederland een beetje hetzelfde moeten kosten.
Nico Vliet

Berichtdoor Leon » 04 jan 2009, 01:24

Mijn ster was "versleten": de veer had het voetje zover uitgesleten dat ie brak.

Ik heb een 201 ster in mijn W123 voetje gedaan. Gaat prima.
Leon

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto