[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Waar te bestellen Hazet 2768-1? : Techniek

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 25 nov 2024, 00:43

Waar te bestellen Hazet 2768-1?

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Waar te bestellen Hazet 2768-1?

Berichtdoor Remigius » 22 jul 2008, 17:20

Iemand een goed adres om deze klepstelsleutel te bestellen?
Bvk omgeving Almere?

Bedankt,
Remy

ps. Harry Banis kan hem leveren, maar is 90E....kan vast voor minder...hoop ik.
Remigius

Re:Waar te bestellen Hazet 2768-1?

Berichtdoor Wiebren240D » 22 jul 2008, 18:28

Hallo Remy

ik denk bij een brezan of een lasoulec.

of een keer over Sneek rijden doe ik het zo voor je.
wat wil je buiten of binnen kan allemaal geregeld worden

groeten van Wiebren ut Snits Telnr 0620659789
Wiebren240D
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: Pagode W113
Bouwjaar: 1966
Automaat: Nee
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Remigius » 22 jul 2008, 19:42

Hallo Wiebren.

Bedankt voor je aanbod. Ik houd het nog even in gedachten-ben op zoek naar die dop eerst, want ik wil het zelf leren / doen. Snap alleen niet dat dat doen zo duur moet kosten...lijken wel Nederlandse bougiekabels!

Ik houd het in gedachten, nogmaals dank.

Groeten,
Remy
Remigius

Berichtdoor Remigius » 26 jul 2008, 20:31

Nou dit was makkelijker dan gedacht...

MB dealer gebeld en besteld...24 uur later en 30E lichter heb ik die kleppensteldop in huis.

Vanochtend gelijk gesteld..ging ook perfect..een kleppenveer los geduwd per ongeluk, zat er ook zo weer op..bougies erin (ivm compressie=makkelijker draaien van de as-schijnt)..en daar bij die bougies ging het fout..heel erg fout..g#dver de g#$ver!!

Bougie 1 ging er niet meer in..met geen mogelijkheid-draad beschadigd...uit armoe maar de Afghaan gebeld..(die 2 maandsalarissen Remy aan mijn vorige wagen, de Alfa had 'verdiend')...maar hij is ook overspannen aan het raken..zoon gaat trouwen -duurt een week- maw weinig tijd deze week..etc etc etc..bla bla..in elk geval..op 3 cilinders naar hem gereden , de 230 achtergelaten..en de rest van de middag lopen te zikkeneuren en bier drinken..

Echt ik hou van mijn Benz maar zulke dingen kon ik nou net niet gebruiken..niet gelijk roepen heb je zlef er lomp ingedraaid..als je van te voren weer die 1e gaat moeilijk etc etc..dan let je nog meer op..maar die andere 3 zaten er al in..

-k!- nou afwachten maar of hij dat draad met een tap kan redden zonder de kop eraf te halen..anders kan ik gelijk op zoek naar een set pakkingen..maar dat was niet mijn plan nog!!

Zo..klaar met janken..tijd voor nog meer bier en een vette pizza. Dan naar de kroeg..wie weet schijnt morgen de zon weer..

Groeten,
Remy
Remigius

Berichtdoor Harmen » 26 jul 2008, 22:16

een goed begin was dus nog niet het halve werk....

keep de spirit erin!!!
Harmen

Berichtdoor Markparket » 27 jul 2008, 00:20

Remy,

De zon schijnt elke dag, alleen we zien hem niet altijd;-)

Sterkte!
Markparket

Berichtdoor Citrobenz » 27 jul 2008, 09:30

Remy,

Er kan toch een helicol ingezet worden?
Daar hoeft de kop er niet voor af.

succes er mee
Groet,
Henk
Citrobenz
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 220D
Bouwjaar: 1976
Automaat: Nee
LPG: Nee

Berichtdoor Martin123T » 27 jul 2008, 10:22

Remy,

Heb vertrouwen in de Afghaan.......

Hoe was de vette pizza, het bier en de kroeg? Schijnt de zon?
Martin123T

Berichtdoor Toontje » 27 jul 2008, 19:29

hoi hoi
midlock heeft een set kan je zonder kop te verwijderen een bus er in zetten is niet zo gek duur was jaren terug nog geen 30 gulden dus zal nu ongv dubbele zijn maar dan in euro's
midlock kan je gewoon kopen bij de gereedschappen zaken
groetjes toontje
groetjes toontje

www.hetvoorportaal.com
Toontje
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Type wagen: 300TDT
Bouwjaar: 1985
Automaat: Ja
LPG: Nee

Berichtdoor Remigius » 28 jul 2008, 08:05

Heren,

Bedankt voor jullie medeleven en meedenken. Doet me goed en vooral geeft vertrouwen voor de toekomst.

Helicoil ken ik als systeem maar midlock is nieuw. Heb er naar gegoogled..geeft me zeker vertrouwen.

Vandaag is grote dag (tenzij de Afghaan nog overspannender is geworden van zijn zoon's bruiloft en een grote BMW die vandaag op vakanite moet en hij geen onderdeel voor kon krijgen zaterdag)...maar goed..we wachten het af, met ongeduld.

Wat betreft het bier en de zon..hehehe...zaterdag gedronken in de regen onder een luifel..zondag veel meer gedronken in de zon ook weer onder de luifel. De Ribs waren lekker,-de pizza van zaterdag ook..dus ik ben er klaar voor!

Wordt vervolgd.

Groeten
Remy
Remigius

Berichtdoor Remigius » 29 jul 2008, 07:49

JOEHOE!!

Afghaan was weer the business zoals altijd. Snel en efficient, vaag in de prijsberekening-altijd meer dan je denkt (hoopt) , maar in combinatie met mijn kleppenstellen, zijn bougie indraaien (zonder helicoil-boef heeft gewoon getapt) en ook zijn stroboscoop + ontstekingsafstelling loopt de motor als een naaimachine. Ik een arm maar geen been lichter en tochuitermate tevreden. Alle andere verbouw projecten (lekkage rubbers/achterlichten-verf bijwerken) zijn op hold gezet, helaas, maar geeft minder stress he.

Dus samenvattend-als je bier drinkt en ribs en pizza eet komt toch alles goed.

Deze week nog wel een projectje is voor een ander topic-vervangen startmotor. Die wordt vandaag bezorgd en ongeduldig als ik ben zal ik die vast willen monteren vanmiddag.

Groeten en nogmaals dank voor de opbeurende woorden en tips toen de stress het hoogst was.

Groeten,
Remy
Remigius

Keer terug naar Techniek