Wat betekend je merc voor jou?
Mijn profiel wijkt denk ik een beetje af van de meeste forum leden.
Voor mij is Mercedes rijden gewoon een goedkope manier om luxe te rijden. Ik gebruik het ding voor woon/werkverkeer(20.000 km p.j.) en om er grote dingen mee te vervoeren.
Op het dak heb ik 2 rvs dakdragers vast gepopt en om te voorkomen dat er uit de achterklep wat gestolen wordt heb ik 4 stukken traanplaat vastgelast en doorgebout die ik met 2 discussloten af kan sluiten. De achterbank is eruit gesloopt om ruimte te maken voor een compressor die ik af en toe nodig heb.
Ik heb 'm voor 1900 euro gekocht, gas laten inbouwen (eerst de benzienetank flink ingedeukt) en m'n bedoeling is 'm gewoon op te rijden. Al het onderhoud doe ik zelf. Omdat ik de stoelen niet lekker vind zitten heb ik de bestuurdersstoel vervangen door een luxe stoel uit een volvo v70.
Ik ben op m'n eigen manier erg tevreden over m'n merc en kreeg, toen ik ermee naar Italie reed, voorwaar mooie gevoelens voor.
Wat betekend jullie Mercedes voor je? Is het je parade paardje, is het een trailer queen of ook gewoon een hebbedingetje?
Ik ben benieuwd naar de reacties. <br><br>Bericht gewijzigd door: Aadrenaline, op: 2006/06/21 11:30