Hallo,
Ik ben free-lance regisseur, cameraman, video-radacteur voor televisie. En dan voornamelijk mbt sport. Zo maakte ik samenvattingen en filmpjes voor RTL-Sport (Engels voetbal, Wimbledon en Voetbal Insite), ik heb ook studioregie gedaan voor Wimbledon en RTL-Autosport. Nu doe ik veel voor Sport 1 (terwijl ik dit berichtje tik zit ik bij t golf bijvoorbeeld, ik houd dan in de gaten of en hoe de commentatoren het doen
). Het leukste is mijn werk voor Raceworld TV (
www.raceworld.tv); daar doe ik regie van het EK karten, in Italie, Duitsland, Frankrijk en Portugal. En elke laatste zondag vd maand gaan we naar de Raceway Venray, daar rijden dan de hele dag stockcars rond op een echte, niet al te grote, oval. Daar doe ik dan camera of regie. En daarnaast maak ik ook zelf videoproductie's voor bedrijven al dan niet voor internet.
Ik rijdt nu dus, mede door toedoen van buurman Mercedennis
, in een 300TD uit 1980. Ik wilde graag een station, want tweede kindje, en lekker vaak kamperen enzo... Ik had altijd auto's van een jaar of vier, vij zes oud. Maar ja, want heb je dan voor 5, 6 duizend Euro? Een laguna
, een mondeo:huh: , een 406:blink:, of dus een 300TD van 27 jaar oud
Leuk topic dit.
Grtn
Arjan