MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 22 nov 2024, 04:26

wat is ie nog waard...

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

wat is ie nog waard...

Berichtdoor Fritske » 08 sep 2013, 22:16

Hallo allemaal,

Helaas heb ik besloten dat na 3,5 jaar mijn 230 uit 78 weg moet.
Niet vanwege de belasting, maar hij wordt te slecht, en ik heb vanwege een langdurige ingrijpende verbouwing geen tijd en geld om hem op te knappen.
Over een jaar of 2 wil ik kijken voor een T, maar tot die tijd heb ik een klus auto voor de verbouwing nodig.
Maar wat is nou een reƫle vraagprijs?
Wat er zoal mee mis is:
Roest op alle spatborden, en onderkant van alle 4 de deuren.
Roestgaatje in de bodem achter de voorstoelen.
Scheur van boven recht naar beneden in het midden van de voorruit. (Geen probleem voor apk)
tussendemper lek
Lekkage in interieur,na een bui komt er water binnen, weet niet waar het binnen komt.
Lak is dof.

Verder een splinternieuwe radiateur (paar weken oud), nette stoelen en bank (altijd originele hoezen op gezeten in zelfde stof als de stoelen) geen LPG, ca 200.000 km, schuifdak, handgeschakeld, trekhaak, anderhalf jaar geleden schokdempers en einddemper vernieuwd. Apk tot april.

Iemand een idee wat ik nog kan vragen voor deze auto? Voordeel is volgens mij dat het een benzine is, dus blijft goedkoop.

Groeten fritske.
Fritske

Re: wat is ie nog waard...

Berichtdoor GerW123 » 08 sep 2013, 22:44

hoi heb je foto,s
groet
GerW123

Re: wat is ie nog waard...

Berichtdoor Fritske » 08 sep 2013, 22:59

Fotos volgen nog, heb hem nu niet thuis staan.
Fritske

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto